حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی F14 سامسونگ طراحی این گوشی را در دو رنگ نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

پس از رونمایی رسمی از گوشی‌های هوشمند Galaxy A54 و Galaxy A34 از سوی سامسونگ، حال این شرکت درحال آماده شدن برای عرضه یک گوشی جدید از سری Galaxy F در هند است. پیش‌بینی می‌شود این دستگاه که با نام Galaxy F14 شناخته شده است، به‌عنوان جانشین گلکسی F13 سال گذشته وارد بازار شود. اکنون، 91Mobiles رندر گلکسی F14 را به‌اشتراک گذاشته است که طراحی پنل پشتی و رنگ‌بندی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

رندر گلکسی F14 سامسونگ

طبق رندر فاش‌شده، گلکسی F14 سامسونگ در رنگ‌های بنفش و سبز وارد بازار خواهد شد. پنل پشتی این گوشی هوشمند دارای دو سنسور دوربین به‌صورت عمودی و یک واحد فلاش LED درکنار آن است. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور نیز در سمت راست دستگاه قرار دارند. گوشی هوشمند آینده دارای لبه‌های پشتی کمی خمیده برای بهبود ارگونومی و در دست گرفتن بهتر آن است. این تمام اطلاعاتی است که رندر گلکسی F14 فاش می‌کند.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی F14 دارای یک ناچ قطره‌ای و حاشیه‌های قابل‌توجه نمایشگر باشد. طبق گزارش منابع، این گوشی هوشمند هفته آینده در هند معرفی خواهد شد و با قیمت کمتر از 15000 روپیه در Flipkart، فروشگاه آنلاین سامسونگ و فروشگاه‌های خرده‌فروشی پیشرو در دسترس خواهد بود.

رندر گلکسی F14 سامسونگ

رندر گلکسی F14 سامسونگ

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی F14 ممکن است دارای صفحه‌نمایش 6.6 اینچی با وضوح +FHD و رفرش‌ریت 60 هرتز باشد. بر اساس گزارش‌ها، این گوشی از یک تراشه Exynos 1330 همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. گفته می‌شود که این دستگاه همچنین توسط یک باتری بسیار بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی تغذیه شده و با سیستم‌عامل اندروید 13 در خارج از جعبه عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود هفته آینده جزئیات بیشتری مانند قیمت و در دسترس بودن گلکسی F14 سامسونگ منتشر شود.

نظر شما درباره رندر Galaxy F14 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی