حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جنس قاب پشتی گلکسی A54 و A34 سامسونگ چیست؟

نوشته

1 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ از ۴ سال پیش و کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ که گلکسی A50 را رونمایی کرد، تصمیم گرفت موبایل‌های اصلی سری گلکسی A را بدنه کاملا پلاستیکی تولید کند. در حقیقت آخرین عضو مرکزی سری گلکسی A که با بدنه شیشه‌ای ارائه شده بود را می‌توان گلکسی A7 2018 دانست. امروز که گلکسی A54 و A34 رسما معرفی شدند، صحبتی از کیفیت ساخت آن‌ها نشد. اما به راستی جنس قاب پشتی گلکسی A54 و A34 سامسونگ چیست؟

جنس قاب پشتی گلکسی A54 و A34

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می‌بینید، یکی از این دستگاه‌ها قاب پشتی مات و دیگری قاب براق دارد. دستگاهی که قاب پشتی آن مات است Galaxy A34 بوده و دستگاهی که قاب براق دارد Galaxy A54 است.

پس از ۴ سال برای اولین بار قاب پشتی گلکسی A54 از جنس شیشه انتخاب شده است که می‌تواند خبر خوبی برای علاقه‌مندان به خرید آن باشد. سامسونگ از شیشه گوریلا گلس ۵ برای محافظت از نمایشگر و قاب پشتی Galaxy A54 بهره برده است.

گلکسی A54

گلکسی A54

همچنین درباره فریم آن گفته می‌شود که ترکیب فلز و پلاستیک استفاده شده است تا نمای آنتن‌های لازم برای ارتباط مخابراتی بتواند پوشیده شود. به این ترتیب باید گفت که کیفیت ساخت Galaxy A54 نسبت به نسل‌های قبلی خود افزایش خوبی دارد.

در مقابل گلکسی A34 سامسونگ با قاب پشتی مات‌ی ارائه می‌شود که جنس آن شیشه نیست. سامسونگ پیش از این از چنین ماده‌ای استفاده کرده بود و شخصا خیلی از آن ناامید نیستم. پوشش معروف به گلستیک (Glastic) که “Glasstic” نوعی پوشش پلاستیکی مات با بازتاب شیشه‌مانند نور است و پیش از این در دستگاه‌هایی مانند Galaxy S20 FE استفاده شده بود.

قاب پشتی گلکسی A34

قاب پشتی گلکسی A34

درباره جنس فریم این دستگاه صحبتی نشده است. البته که قاب پشتی مات این دستگاه می‌تواند نسبت به قاب شیشه‌ای Galaxy A54 کمتر چربی اثرانگشت را به خود جذب کند اما از نظر کیفیت جنس ساخت، نسبت به برادر بزرگتر خود پایین‌تر می‌ایستد.

نظر شما چیست؟ کدام یک از این ۲ انتخاب برای شما جذاب‌تر است؟

سامسونگ گلکسی A54 و گلکسی A34 رسما معرفی شدند

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ردمی نوت ۱۳ شیائومی با اندروید ۱۱ معرفی شد، اکثر گوشیای آقات شیائومی همینجوری با اندروید قدیمی معرفی میشن و نهایتا ۲ تا اندروید میگیرن ، اونم نرم‌افزار پر از باگ ، بدون گواهی ضد آب ، بعد اومدی سامسونگ رو مسخره میکنی واقعا که

Zakaria

چه جالب نوت ۱۳ هنوز اصلا معرفی نشده😐😐
🤌🏻انقدر خرد

Mahdi

چقدر سطحی که نفهمیدی منظورم چی بود

Mahdi

و تو خیلی سطح تر که بازم متوجه منظور من نشدی ، منظورم اینه یه گوشی جدید که معرفی میکنه با یه اندروید قدیمی میده بازار

Mahdi

مشکل گوگل است ، مشکل همه هستن جز خود شیائومی

Mahdi

وقتی سهامدار شیائومی باشی معلومه برات چرته ، منی که نمیتونم مموری کارت بزارم تو گوشی شیائومیم که نکنه اینم مثل بقیه مموری ها بشه

Mahdi

رو که نیست ، داداشم هم همین مشکلو داره اونم حتما چه ها کرده با گوشی 🤭

ali.reza.9821

تو 33 و 53 که بیخودترین جنس ممکن بود …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)