حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده ردمی نوت ۱۲ 4G به همراه مشخصات این گوشی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

با توجه به شایعات منتشر شده، می‌دانیم که ردمی در حال توسعه نسخه 4G نوت ۱۲ است. این تلفن هوشمند چندی پیش در بنچمارک Geekbench مشاهده شده و مشخصات آن به بیرون درز کرده بود. امروز اما تصاویر زنده ردمی نوت ۱۲ 4G فاش شده است. در تصاویر منتشر شده، می‌توان جزئیات طراحی این تلفن هوشمند را مشاهده کرد.

تصاویر زنده ردمی نوت ۱۲ 4G جزئیات طراحی این گوشی را فاش کرد

بر اساس تصاویر زنده فاش شده ردمی نوت ۱۲ 4G متوجه می‌شویم که این گوشی هوشمند با نام «Redmi Note 12» به دست کاربران خواهد رسید. در حقیقت پسوند 4G در نامگذاری این گوشی جایی ندارد. به نظر می رسد این دستگاه شباهت زیادی به همتای 5G خود خواهد داشت. اما تفاوت های قابل توجهی نیز وجود دارد. برای مثال، علیرغم طراحی مشابه ماژول دوربین، فلاش LED این تلفن هوشمند در موقعیت متفاوتی نسبت به نسخه 5G قرار گرفته است.

تصویر زنده ردمی نوت ۱۲ فورجی

قاب پشتی Redmi Note 12 4G طراحی فلت داشته و سه لنز دوربین در پشت این دستگاه مشاهده می‌شود. همانند نسخه 5G، دوربین سلفی این دستگاه نیز درون یک پانچ هول قرار خواهد گرفت. رندرهای قبلی نشان می‌دهند که دستگاه دارای حاشیه‌های باریک در سه طرف بوده، اما ضخامت حاشیه پایینی «متوسط» خواهد بود.

تصاویر زنده ردمی نوت ۱۲ 4G تأیید می‌کند که این دستگاه دارای صفحه نمایش AMOLED ۱۲۰ هرتزی با محافظ Corning Gorilla Glass خواهد بود. این تلفن هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون تأمین خواهد کرد. متاسفانه تصاویر منتشر شده اشاره ای به مدل چیپست این گوشی نمی‌کند.

تصویر زنده ردمی نوت ۱۲ فورجی

همانند بسیاری از گوشی های مقرون به صرفه اندرویدی، ردمی نوت ۱۲ 4G شیائومی از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. این دستگاه از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. تصویر زنده این گوشی تأیید می‌کند که Redmi Note 12 4G از دوربین ۳ گانه ۵۰ مگاپیکسلی با هوش مصنوعی برخوردار است.

ردمی Note 12 4G چه مشخصاتی خواهد داشت؟

شایعات گذشته نشان می‌دهند که تراشه این دستگاه اسنپدراگون ۶۸۰ خواهد بود. صفحه نمایش این تلفن هوشمند اندازه ۶.۶۷ اینچی داشته و با رزولوشن FullHD+، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

پنل این نمایشگر از نوع OLED است. همان‌طور که اشاره شد، این گوشی از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری و شارژر ۳۳ واتی برخوردار خواهد بود. سه لنز دوربین در قاب پشتی Redmi Note 12 4G قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین اولترا واید وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. دوربین ماکرو و سلفی این تلفن هوشمند نیز به ترتیب وضوح ۲ و ۱۳ مگاپیکسلی خواهند داشت.

ردمی نوت ۱۲ فورجی

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این گوشی دارای سنسور اثر انگشت (تعبیه شده بر روی دکمه پاور)، NFC، بلوتوث ۵، گواهینامه IP 53 بوده و از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی خواهد کرد. خوشبختانه Redmi Note 12 4G در بخش نرم افزاری به روز بوده و به طور پیش فرض به اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 مجهز شده است. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه می‌تواند قیمتی معادل ۲۷۹ یورو (برای نسخه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی) داشته باشد.

مدل 4G ردمی نوت ۱۲ با اسنپدراگون ۶۸۵ و اندروید ۱۳ ارائه می‌شود؟

 

نظر شما درباره نسخه 4G ردمی نوت ۱۲ شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی