حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند آنر بند 7 با نمایشگر 1.47 اینچی، عمر باتری 14 روزه و قیمت 35 دلار معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، ساعت هوشمند

آنر در مراسمی که امروز در چین برگزار شد، از مجموعه‌ای از محصولات جدید رونمایی کرد. این برند گوشی هوشمند Honor 80 GT و تبلت Honor Pad V8 Pro را در این رویداد معرفی کرد. درکنار آن‌ها، تولیدکننده چینی همچنین نسل بعدی ردیاب تناسب‌اندام خود با نام Honor Band 7 را نیز به‌صورت رسمی معرفی کرد. دستبند آنر بند 7 درحقیقت به‌عنوان جانشین Band 6 معرفی شده است اما هیچ ارتقای عمده‌ای نسبت‌به نسل پیشین خود را به‌همراه ندارد و کماکان از نمایشگر 1.47 اینچی AMOLED با عمر باتری 14 روزه و بیش از 96 حالت مختلف ورزشی بهره می‌برد.

دستبند آنر بند 7

Honor Band 7 با طراحی مشابه مدل قبلی خود عرضه می‌شود. بنابراین این دستبند دارای نمایشگری مستطیلی‌شکل است که در یک قاب فلزی براق احاطه شده و یک صفحه‌نمایش 1.47 اینچی رنگی AMOLED با محافظ شیشه منحنی 2.5 بعدی را ارائه می‌دهد. این نمایشگر همتراز سایر محصولات هم‌رده خود است. به‌عنوان‌مثال برای مرجع، Redmi Band 2 که قرار است به‌زودی معرفی شود، دارای مشخصات نمایشگر مشابهی است.

این پوشیدنی اما دارای تمام ویژگی‌های معمول ردیابی تناسب‌اندام است. این دستگاه از نظارت‌بر اکسیژن خون در تمام شرایط آب‌وهوایی، نظارت‌بر ضربان قلب و همچنین ردیابی خواب پشتیبانی می‌کند. جدیدترین دسبتند آنر همچنین بیش از 96 حالت ورزشی برای ردیابی فعالیت‌های مختلف ورزشی را به‌همراه دارد.

دستبند آنر بند 7

دستبند آنر بند 7

علاوه‌بر این، آنر بند 7 دارای باتری است که می‌تواند تا 14 روز استفاده معمولی و 10 روز استفاده سنگین دوام بیاورد. این دستگاه همچنین از شارژ سریع و بلوتوث 5.2 برای اتصال پشتیبانی کرده و دارای پشتیبانی پرداخت، عکاسی با کنترل از راه دور و کنترل‌های پخش موسیقی است.

این پوشیدنی در سه رنگ رز صورتی، آبی سروی و مشکی شب ارائه می‌شود. Honor Band 7 در چین با قیمت 249 یوان (35 دلار) عرضه خواهد شد. پیش‌فروش این مدل از امشب آغاز شده و از تاریخ 6 ژانویه به‌صورت رسمی به‌فروش می‌رسد.

نظر شما درباره دستبند آنر بند 7 و طراحی و مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی