حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی واچ ۴ با جنس زرگون و اتصال ماهواره‌ای ارائه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، هواوی

آنطور که کاملا مشخص است، بازه به‌روزرسانی محصولات سخت افزاری هواوی بیشتر شده و طبیعی به نظر می‌رسد. با کاهش سهم بازار و سخت شدن رقابت در بازار جهانی به دلیل تحریم‌های امریکا، باید آهسته و پیوسته عمل کند. حدودا یک سال‌ونیم پیش بود که هواوی واچ ۳ رسما معرفی شد. هر چند از آن زمان تاکنون چندین ساعت هوشمند دیگر از این برند رونمایی شدند، اما جانشین مستقیم این دستگاه ارائه نشده است. به تازگی می‌شنویم که هواوی واچ ۴ با جنس زرگون و اتصال ماهواره‌ای ارائه خواهد شد.

هواوی واچ ۴

“زَرگون” عبارت فارسی است که در زبان انگلیسی روی کانی خاصی گذاشته شده و در این زبان “Zircon” یا زیرکُن نامیده می‌شود. آنطور که این شایعه جدید می‌گوید، جنس بدنه ساعت هوشمند پرچمدار ۲۰۲۳ هواوی باید از این ماده باشد. باید توجه داشته باشید که این ماده فلزی نیست و یک کانی بلوری است.

گزارش جدید احتمال استفاده از این ماده در اطراف ساعت را محتمل می‌داند. به دلیل دوام و مقاومت در برابر ترک خوردن و سختی چهار برابری نسبت به فولاد، با گذشت زمان کهنه نمی‌شود یا کمتر می‌شود.

استفاده از چنین ماده‌ای این اطمینان را می‌دهد که ساعت زیبایی‌شناسی طراحی خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند. انتظار می رود هواوی از این ماده در نسخه پریمیوم واچ ۴ استفاده کند و آن را به یک محصول گران قیمت در بازار تبدیل کند.

تصویر تزئینی است - Huawei Watch GT 3 Porsche Design

تصویر تزئینی است – Huawei Watch GT 3 Porsche Design

اولین ساعت هوشمند با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای

در صورت تحقق این شایعه، این ساعت اولین ساعتی در صنعت خواهد بود که از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای استفاده می کند. هواوی در حال حاضر در برخی پرچمدارهای خود مثل هواوی Mate 50 Pro این قابلیت را ارائه می‌دهد.

قابلیت ارتباط ماهواره‌ای هواوی واچ ۴ به کاربران امکان می‌دهد بدون اتکا به شبکه تلفن همراه، پیام‌‌کوتاه متنی (SMS) ارسال کنند. این قابلیت به صورت بدون نیاز به موبایل انچام می‌شود و اهمیت بالایی برای شرایط اضطراری خواهد داشت.

بر اساس گزارشی دیگر، Huawei Watch 4 و Watch 4 Pro به ترتیب با اسم رمز ARC (Arch) و MDS (Medusa) گواهینامه WiFi را دریافت کردند.

هنوز درباره تاریخ معرفی این ساعت هوشمند اطلاعاتی در دسترس نیست. نظر شما درباره ساعت هوشمند پرچمدار Huawei برای سال ۲۰۲۳ چیست؟ این قابلیت‌های احتمالی برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)