حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و قیمت ZTE Nubia Z50 Ultra فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، شایعات

با وجود گذشت چند سال از رونمایی اولین دوربین سلفی زیر صفحه نمایش، اما هنوز این دوربین ها مانند تکنولوژی از دنیای آینده به نظر می‌رسند! ZTE اولین کمپانی بزرگی بود که در سال ۲۰۲۰ گوشی هوشمندی با این فناوری عرضه کرد. این شرکت چینی اکنون آماده است تا نسل چهارم دوربین های زیر نمایشگر خود را معرفی کند. این نسل، در Nubia Z50 Ultra به کار گرفته می‌شود؛ هم اکنون مشخصات و قیمت این تلفن هوشمند فاش شده است.

صفحه نمایش Nubia Z50 Ultra توسط BOE توسعه یافته است 

چند روز پیش مشخص شد که ZTE در تاریخ هفتم مارس (شانزدهم اسفند ماه) از Nubia Z50 Ultra رونمایی خواهد کرد. در ادامه به مشخصات، طراحی و قیمت احتمالی این دستگاه خواهیم پرداخت.

زد ۵۰ اولترا در حقیقت پرچمدار آینده زد تی ای خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند سخت قدرتمندی داشته باشد و با طراحی چشمگیری ارائه شود. این تلفن هوشمند مانند گوشی های پرچمدار سایر شرکت ها، بر بخش عکاسی متمرکز خواهد بود. دوربین سلفی Nubia Z50 Ultra به زیر صفحه نمایش می‌‌رود. این دوربین عملاً نامرئی بوده و دیده نخواهد شد. اما همچنان انتظار گرفتن عکس های سلفی با کیفیتی را توسط این دستگاه نداریم.

طراحی Nubia Z50 Ultra

در لبه سمت راست زد تی ای Z50 Ultra دکمه فیزیکی هشدار دیده می‌شود. در لبه سمت پایینی فریم نیز، خروجی اسپیکر، درگاه USB type-C و ورودی سیم کارت قرار گرفته است. در فریم بالایی نیز یک فرستنده مادون قرمز تعبیه می‌شود. تیزرها نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با فناوری تنظیم نور PWM استفاده خواهد کرد.

نمایشگر این دستگاه با همکاری BOE توسعه یافته و رزولوشن 2K خواهد داشت. دوربین سلفی این تلفن هوشمند دارای فناوری Neovision UDC نسل چهارم ZTE (زیر صفحه نمایش) خواهد بود که برای ارتقاء کیفیت عکاسی سلفی توسعه یافته است.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی پرچمدار آینده زد تی ای را تأمین خواهد کرد. این گوشی اخیرا در بنچمارک Geekbench قرار گرفت و امتیازات خوبی را کسب کرد ‌‌. انتظار می‌رود که تراشه مذکور در کنار رم LPDDR5X و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0  قرار گیرد.

برخی از مشخصات Nubia Z50 Ultra توسط ZTE تأیید شده اند. برای مثال هم اکنون اطمینان داریم که این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود. اما متاسفانه هنوز توان شارژر این دستگاه مشخص نیست. انتظار داریم این گوشی حداقل از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی کند.

نوبیا Z50 Ultra به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز است

این گوشی با یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی زیر صفحه نمایش عرضه می‌شود؛ که ادعا شده نسبت به Axon 40 Ultra یا Galaxy Z Fold 4 کمتر دیده خواهد شد. انتظار داریم که این گوشی هوشمند به طور پیش فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MyOS 13 برخوردار باشد. سنسور IMX786 برای دوربین اصلی این دستگاه به کار گرفته می‌شود.

این دوربین قابلیت گرفتن عکس های ۶۴ مگاپیکسلی داشته و گشودگی دیافراگم f/1.6 دارد. هم دوربین اصلی و هم دوربین پریسکوپی (با وضوح ۶۴ مگاپیکسلی) این تلفن هوشمند از لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهند بود.  دوربین سوم نیز از دارای سنسوری با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی بوده و با فاصله کانونی ۱۴ میلی متری خود، برای عکاسی اولترا واید به کار خواهد آمد.

پرچمدار آینده ZTE چه قیمتی خواهد داشت؟

زد تی ای نوبیا زد ۵۰ اولترا در دو رنگ مشکی و سفید و یک نسخه ویژه با نام starry Night Edition؛ عرضه خواهد شد. این دستگاه در بازار چین عرضه شده؛ و انتظار نمی‌رود که در آینده ای نزدیک وارد بازار های جهانی شود. با آنکه هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره قیمت این تلفن هوشمند وجود ندارد اما انتظار می‌رود که این دستگاه قیمتی حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ دلار داشته باشد. ZTE Axon 40 Ultra که سال گذشته معرفی شد، دارای برچسب قیمتی ۷۶۹ دلار بود.

تاریخ رونمایی از ZTE nubia Z50 Ultra با دوربین زیرنمایشگر نسل چهارم و همکاری BOE مشخص شد: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نظر شما درباره پرچمدار آینده زد تی ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی