حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل قلم S Pen گلکسی اس ۲۳ اولترا توسط کاربران گزارش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مشکلات

گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ به عنوان یک پرچمدار پریمیوم اندرویدی در سال ۲۰۲۳، آنقدرها هم بی‌عیب‌وایراد نبوده است. برای مثال موج زیر نمایشگر گلکسی اس ۲۳ اولترا و مشکل لرزشگیر دوربین آن از جمله مواردی است که تا کنون از سونی کاربران شنیدیم. به تازگی مشکل قلم S Pen گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز عنوان می شود که هنوز درباره آن بازخورد رسمی از سوی سامسونگ نداریم.

مشکل قلم S Pen گلکسی اس ۲۳ اولترا

همانطور که می‌دانید، Galaxy S23 Ultra دارای یک قلم داخلی فعال به اسم S-Pen است که به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه خود را با دقت و کنترل بیشتری استفاده کنند.

برای هر کاربری که نیاز به یادداشت برداری، طراحی یا انجام کارهای دیگری دارد که نیاز به ورودی دقیق تری نسبت به لمس انگشت دارند، حضور چنین قلمی ضروری است. با این حال، برخی از مشتریان گزارش داده اند که S-Pen به طور متناوب از تلفن هوشمند قطع می شود و برخی قابلیت‌ها آن را از کار می‌اندازد.

سامسونگ با گلکسی نوت ۹ اتصال بلوتوث را به S Pen اضافه کرد که قابلیت‌های بیشتری را به آن می‌بخشید. در حقیقت برای نوشتن روی نمایشگر سری گلکسی نوت و گلکسی اس اولترا (از اس ۲۱ اولترا به بعد) یا دیگر محصولات آن، نیازی به اتصال بلوتوث نیست اما قابلیت‌های بیشتر آن به اتصال بلوتوث مرتبط می‌شود.

مشکل فعلی که برای گلکسی S23 Ultra گزارش شده، قطع اتصال بلوتوثی S Pen با دستگاه است.

کاربران گلکسی اس ۲۳ اولترا چند راه را برای حل این مشکل پیدا کرده‌اند که یکی از آنها ریست کردن S Pen است. کاربران برای دسترسی به این گزینه باید منوی «ویژگی های پیشرفته» را در برنامه تنظیمات باز کنند، سپس دکمه سه نقطه را برای بازنشانی فشار دهند.

گزینه “Keep S Pen Connected” که به طور پیش فرض برای حفظ عمر باتری غیرفعال است، راه حل بالقوه دیگری برای این مشکل محسوب می‌شود. کاربران باید برنامه تنظیمات را باز کنند، به «ویژگی‌های پیشرفته» بروید، «S Pen» و سپس «Additional S Pen Settings» را انتخاب کنید تا این عملکرد فعال شود.

در حال حاضر هیچ بیانیه رسمی در مورد این موضوع وجود ندارد و این برند هنوز این مشکل را تایید نکرده است.

شما گلکسی اس ۲۳ اولترا دارید؟ امیدوارم این مشکل را نداشته باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)