حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل 4G گلکسی A14 سامسونگ رسما معرفی شد: مدیاتک Helio G80

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

ماه گذشته بود که گلکسی A14 5G سامسونگ رسما معرفی شد. این دستگاه یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های سامسونگ است و شاید سال ۲۰۲۳ آن سالی نیست که این دستگاه مدل 4G نداشته باشد. حدس ما درست است، امروز مدل 4G گلکسی A14 سامسونگ رسما معرفی شده و تراشه مدیاتک Helio G80 دارد.

مدل 4G گلکسی A14

مدل 5G گلکسی A14 در بازار امریکا دارای تراشه Dimensity 700 است، در حالی که سایر بازارها تراشه Exynos 1330 را ارائه خواهد کرد. حالا این دستگاه در مدل 4G با تراشه مدیاتک Helio G80 رونمایی شده است. یک تراشه از ۳ سال پیش که روی دستگاه‌های متعددی به کار می‌رود.

چیپست گیمینگ مدیاتک هلیو جی ۸۰ برای گوشی های ارزان رسما معرفی شد

در بخش جلو Galaxy A14 4G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD است که وضوح تصویر Full HD و نسبت تصویر 20:9 را ارائه می‌کند. برای تامین امنیت، از یک اسکنر اثر انگشت در کناره استفاده می کند.

داخل بریدگی نمایشگر یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده است. پنل پشتی دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بوده و این دوربین با یک دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو همراه می‌شود.

این گوشی دارای 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، شکاف مموری کارت microSD بوده و در بخش نرم افزار دارای سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5 است.

گلکسی A14 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند و با حداکثر توان ۱۵ وات شارژ خواهد شد. وزن دستگاه 201 گرم و ابعاد 167.7 در 78 در 9.1 میلی متر است.

قیمت گلکسی A14 4G هنوز تایید نشده است. این گوشی در چهار رنگ مشکی، نقره ای، سبز و قرمز تیره عرضه می شود. این احتمال وجود دارد که این دستگاه در روزهای آینده در کشورهای بیشتری نیز در دسترس قرار بگیرد.

نظر شما چیست؟ مدل 4G گلکسی A14 برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)