حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی آنر مجیک ۵ پرو را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی، رندر

رویداد بزرگ MWC 2023 به صورت رسمی از فردا یعنی ۸ اسفند ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد. آنر در اولین روز کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ می‌خواهد از خانواده Magic 5 رونمایی کند. اگر به این خانواده علاقه‌مند هستید، می‌توانید در این پست طراحی آنر مجیک ۵ پرو را پیش از معرفی رسمی ببینید.

آنر مجیک ۵ پرو

پیش از این در ترنجی دیدیم که در تیزر رسمی آنر برای MWC 2023 آمده بود:

«به فراتر از کهکشان (Galaxy) بروید تا شاهد جادوی (Magic) واقعی باشید»

بازی با کلمات Galaxy و Magic در این نوشته به وضوح طعنه آنر به سری محصولات اندرویدی سامسونگ گلکسی و یادآور شدن سری پرچمدار مجیک خودش است. همچنین همزمان به معرفی سری جدید Honor Magic در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ اشاره دارد.

جالب است بدانید که پس‌زمینه این تیزر اولین سیاه‌چاله‌ای است که توسط تلسکوپ Event Horizon ثبت شده است. این یک ارجاع دیگر به سری Galaxy است.

شایعات پیرامون سری آنر مجیک ۵ امیدوارکننده است اما اینکه بتواند با سری خوشنامی مانند Galaxy S سامسونگ رقابت کند، موضوعی است که کاربران باید پاسخ بدهند.

با توجه به شواهد می‌توان گفت در این نمایشگاه خانواده پرچمدار آنر مجیک ۵ معرفی خواهند شد.  این سری شامل حداقل سه عضو زیر است:

  1. ۱- Magic 5
  2. ۲- Magic 5 Pro
  3. ۳- Magic 5 Ultimate

هر ۳ گوشی احتمالا تراشه پرچمدار کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 2 را داشته باشند. مدل پایه سیستم دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی را به همراه خواهد داشت، در حالی که دوربین چهارگانه در مدل‌های Pro و Ultimate محتمل تر است.

عضو میانی این خانواده امروز در رندرهای منتشر شده توسط اکانت توییتری Evleaks دیده شده و طراحی جالبی دارد.

رنگ سبز آنر مجیک ۵ پرو

رنگ سبز آنر مجیک ۵ پرو

همانطور که در این رندر می‌بینید، طراحی دایره‌ای جزیره دوربین که پیش از این در شایعات شنیده بویدم و در تیزر رسمی هم اشاره‌هایی به آن شده بود؛ تایید می‌شود. این جزیره دوربین همرنگ با بدنه است و قرار نیست که دایره مشکی بزرگ روی قاب پشتی گوشی رنگی شما باشد.

درون این قاب دوربین ۳ دوربین قرار دارد که روی آن عبارت 100X نوشته شده است. این بدان معناست که گوشی از زوم ۱۰۰ برابری پشتیبانی خواهد کرد. چنین مهمی با دوربین پریسکوپی باید محقق شود که البته در این رندر روی قاب پشتی دستگاه دیده نمی‌شود.

همچنین سوراخ نمایشگر کپسولی قرار گرفته روی لبه سمت چپ نمایشگر دستگاه قابل توجه است. این طراحی با سوراخ نمایشگر مرکزی مرسوم بین گوشی‌های اندرویدی متفاوت است و پیش از این هم در محصولات آنر استفاده شده بود.

رنگ مشکی Honor Magic 5 Pro

رنگ مشکی Honor Magic 5 Pro

نمایشگر دولبه همیده با حاشیه‌های بسیار کم و قاب پشتی شیشه‌ای از دیگر مشخصات آن است. البته در رنگ مشکی این قاب شیشه‌ای براق بوده و در رنگ سبز خاص آن گویا مات خواهد بود.

نظر شما چیست؟  Honor Magic 5 Pro را می‌پسندید؟ چیزی تا رونمایی رسمی نمانده، پس انتظار زیادی تا مشخص شدن همه چیز نخواهیم کشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)