حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست واقعیت ترکیبی اپل به دلیل باگ نرم افزاری تاخیر می‌خورد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

ماجرای هدست اپل بسیار پرپیچ‌وخم است. شاید محدودیت‌های فعلی فناوری، شاید کمال‌گرایی عرضه یک محصول کم‌غیب‌ونقص و شاید نیاز به زمان بیشتر برای تکمیل پروژه باعث تاخیرهای متعدد در عرضه هدست MR اپل شده باشد. به تازگی می‌شنویم که هدست واقعیت ترکیبی اپل به دلیل باگ نرم افزاری تاخیر می‌خورد.

تاخیر در عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل

مینگ چی کو جدیدترین گزارش خود را در مورد هدست MR اپل منتشر کرده است. خبر بد این که عرضه این دستگاه به تعویق خواهد افتاد. پیش از این گفته شده بود که این هدست بهار ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد. با گزارش جدید باید انتظار عرضه آن در تاریخی حوالی شهریور ۱۴۰۲ و در کنار سری آیفون ۱۵ را داشته باشیم.

آقای Kuo توضیح می‌دهد که هدست MR اپل با مشکلات نرم افزاری مواجه است که سبب این تاخیر شده است. متاسفانه هیچ جزئیات خاصی در مورد ماهیت مسائل نرم افزاری ذکر شده وجود ندارد، اما به نظر می رسد که عرضه در رویداد WWDC 2023 اپل در حال حاضر بعید است.

انتظار می رود شرکت چینی Luxshare ICT تولیدکننده اصلی هدست Apple MR برای تولید انبوه نیمه اول سال جاری باشد. بر اساس شایعات اخیر، اپل ممکن است هدست واقعیت مجازی خود را با نام Reality Pro عرضه کند. این دستگاه احتمالاً سیستم عامل xrOS خود را اجرا خواهد کرد و طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، ممکن است قیمتی معادل ۳۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

جزئیات بیشتر درباره هدست Reality Pro اپل منتشر شد

چه خبر از نسل دوم هدست MR اپل؟

وی همچنین برخی از جزئیات اولیه را برای نسل دوم هدست Apple MR که قرار است در سال 2025 معرفی شود به اشتراک گذاشت. طبق گزارش ها، این هدست در دو نسخه عرضه خواهد شد. یک نسخه مقرون به صرفه تر ساخته شده توسط فاکسکان و یک مدل بالاتر که دوباره توسط Luxshare تولید خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر ارائه هدست اپل هستید؟ با قیمت ۳۰۰۰ دلاری فکر می‌کنید که موفق شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)