حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مقاوم موتورولا Defy 2 با ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

با هم دیدیم که گوشی Cat S75 با ارتباط ماهواره ای دوطرفه، دیمنسیتی ۹۳۰ و اندروید ۱۲ رسما معرفی شد. این گوشی توسط Bullitt Group ارائه می شود و همین گروه یک گوشی بسیار مشابه را تحت برند موتورولا هم برای عرضه آماه کرده است. گوشی مقاوم موتورولا Defy 2 با ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه رسما معرفی شده که آن هم توسط تراشه مدیاتک قدرت می‌گیرد.

گوشی مقاوم موتورولا Defy 2

برند موتورولا تحت تملک لنوو است و به تازگی گوشی هوشمند مقاوم جدیدی را روانه بازار کرده است. نام آن Defy 2 بوده و به عنوان جانشین Defy 2021 عرضه می شود.

علاوه بر این Bullitt Group و Motorola Mobility یک دستگاه بلوتوثی را برای ارتباط ماهواره Defy معرفی کرده اند.

در ارتباط با Motorola Defy Satellite Link، یک لوازم جانبی بلوتوث را می‌بینیم که اتصال ماهواره ای را ارائه می دهد. این دستگاه دارای یک حلقه اتصال مفید به همراه SOS فیزیکی و دکمه‌های بررسی موقعیت مکانی است.

این وسیله هم تست MIL-Spec 810H را پشت سر گذاشته و دارای گواهی IP68 است. این لوازم جانبی پیام رسانی دو طرفه را از طریق ماهواره ارائه می دهد. هرگونه پیام ارسال یا دریافت شده بدون هیچ هزینه ای از طرح مشترک پیام رسان ماهواره کسر می شود.

گوشی Motorola Defy 2 و لوازم جانبی Defy Satellite Link از اولین سرویس ماهواره ای NTN (مستقیم به دستگاه) مبتنی بر استانداردهای 3GPP استفاده می کنند که پوشش بین المللی مقرون به صرفه و مستمری را بر روی زیرساخت های موجود ارائه می دهد.

در باقی موارد اشتراک بسیار زیادی بین گوشی Motorola Defy 2 و Cat S75 وجود دارد. این دستگاه هم یک گوشی مقاوم با گواهی IP68 و IP69K در برابر گردوغبار، شن، خاک و آب است.

تست های MIL-STD810H را برای تحمل محیطهای سخت گذرانده است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که از سقوط های مکرر روی صفحه فولادی جان سالم به در ببرد. این گوشی هوشمند همچنین دارای فناوری +Hygiene است به این معنی که می توان آن را با آب و صابون یا دستمال های الکلی تمیز و ضدعفونی کرد.

موتورولا دیفای ۲ دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی +FHD با رفرش‌ریت 120 هرتز و بریدگی قطره طور است. این دستگاه با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه اصلی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

موتورولا Defy 2 در زیر کاپوت به یک پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Dimensity 930 همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD مجهز شده است. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 15 واتی و شارژ بی سیم Qi تامین می کند.

متاسفانه این گوشی هم با اندروید ۱۲ با عرضه می‌شود که با ۲ سال آپدیت اساسی به اندروید ۱۴ خواهد رسید و پنج سال به روز رسانی امنیتی هم ارائه می شود.

قیمت گوشی مقاوم موتورولا Defy 2

گوشی مقاوم Motorola Defy 2 با ۱۲ ماه SOS Assist قیمتی معادل 599 دلار دارد. قیمت Defy Satellite Link برابر ۹۹ دلار است.

نظر شما درباره این گوشی مقاوم Bullitt Group چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)