حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا C02 با اندروید ۱۲ نسخه Go Edition رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

پیش از نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا، HMD از یک دستگاه پایه جدید با نام نوکیا C02 رونمایی کرد. این یک گوشی کاملا اقتصادی است اما برخی ویژگی های جالب مانند باتری قابل تعویض توسط کاربر، گواهی مقاومت دربرابر آب و خاک IP52 و جک ۳.۵ میلی ‌متری هدفون را دارد. همچنین باید بدانید که نوکیا C02 با اندروید ۱۲ نسخه Go Edition رسما معرفی شده است.

نوکیا C02 با اندروید ۱۲ نسخه Go Edition

نوکیا C02 مجهز به یک نمایشگر LCD در اندازه 5.45 اینچی با وضوح +FWVGA و نسبت تصویر 18:9 است. اگر می‌پرسید که این رزلوشن +FWVGA دقیقا یعنی چه، باید بگویم یک اسم فانتزی برای رزلوشن کمتر از HD است که دقیقا ابعاد ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل را دارد. به هر حال از یک دستگاه فوق اقتصادی شاید انتظار بیشتر از این وجود نداشته باشد.

نوکیا C02

نوکیا C02

یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت وجود دارد که با یک فلاش LED همراه می‌شود. این گوشی دارای قاب و پشتی پلاستیکی با بافت نانو است. شما می‌توانید این قاب را به صورت دستی باز کنید و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را عوض کنید.

این دستگاه همچنین از دو سیم کارت و مموری microSD پشتیبانی می‌کند. نوکیا سی صفر ۲ از طریق پورت microUSB قدیمی با توان ۵ وات شارژ می شود.

بخش چیپست توسط یک تراشه چهار هسته ای ناشناس با کلاک 1.4 گیگاهرتز اداره می شود. 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه eMMC 5.1 از دیگر مشخصات این دستگاه است. قسمت نرم افزار توسط اندروید 12 (نسخه Go) پوشش داده شده است و شما دو سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کنید.

نوکیا C02 در رنگ های فیروزه‌ای تیره و زغالی عرضه خواهد شد. جزئیات قیمت و در دسترس بودن هنوز اعلام نشده است.

نظر شما درباره گوشی فوق اقتصادی جدید Nokia چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)