حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یوتوب کیفیت 1080P Premium را برای کیفیت بالاتر و کاربران پریمیوم عرضه خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

برندهای فناوری به دنبال درآمد بیشتر از بخش اشتراک‌های ماهانه هستند. یوتوب یکی از عالی‌ترین بسترهای تماشای ویدیو آنلاین است که تمرکز درآمدش روی تبلیغات قرار دارد. با این حال گویا به فکر درآمد از بخش فروش اشتراک هم هست. در همین راستا یوتوب کیفیت 1080P Premium را برای کیفیت بالاتر و کاربران پریمیوم عرضه خواهد کرد.

کیفیت 1080P Premium یوتوب

به نظر می رسد یوتیوب در حال آزمایش یک گزینه جدید برای کاربرانی است که از طریق نرم‌افزار موبایل از آن استفاده می کنند. بر اساس یک گزارش جدید، گزینه تازه‌ای برای کیفیت استریم ارائه خواهد شد. این گزینه به نام “1080p Premium” معرفی شده و “بیت‌ریت پیشرفته” دارد. این گزینه جدید برای کاربران YouTube Premium در دسترس خواهد بود و در کنار گزینه 1080p “معمولی” ارائه می‌شود که به طور قابل توجهی کیفیت فشرده شده دارد.

یوتوب

یوتوب

انتظار داریم گزینه جدید 1080p با بیت‌ریت بالا بتواند تمایل کاربران به تماشای ویدیوهای با رزلوشن بالاتر را برطرف کند. در حقیقت یک ویدیو 1080P با کیفیت می‌تواند حتی از ویدیو با رزلوشن 1440p یا 2160p (همان 4K) جذاب‌تر ظاهر شود. به خصوص این که اکثر موبایل‌های بازار همین رزلوشن 1080P را دارند.

همچنین حدس می‌زنیم که گزینه ویدیوی «1080p Premium» ممکن است ویدیوهای 60 فریم بر ثانیه و 120 فریم بر ثانیه را نیز پشت دیوار اشتراک پولی YouTube Premium قرار دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که برای داشتن این گزینه به فکر خرید اشتراک یوتوب بیفتید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)