حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانال واتس اپ با نام Newsletter ارائه خواهد شد؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

متا به تازگی قابلیت کانال اینستاگرام را ارائه نموده است. به نظر می‌رسد که WhatsApp هم به زودی چنین قابلیتی خواهد داشت. طبق کدهای کشف شده به نظر می‌رسد که کانال واتس اپ با نام Newsletter ارائه خواهد شد.

قابلیت Newsletter واتس اپ

بررسی‌های انجام شده توسط Wabetainfo مشخص می‌کند کد موجود در نسخه بتای 2.23.5.3 پیام‌رسان واتس‌اپ برای اندروید حاوی ارجاعاتی به ویژگی جدید “Newsletter” است. این قابلتی در حال حاضر در مرحله توسعه قرار دارد.

این نام شاید نام تجاری قابلیت مذکور نباشد و یک اسم رمز داخلی برای توسعه دهندگان محسوب شود.

با این حال سرنخ‌های پنهان در کد نرم افزار آزمایشی Whatsapp نشان می‌دهد که ابزاری برای انتشار اطلاعات یک کاربر به مخاطبانش است که مستقل از بخش وضعیت یا Status عمل می‌کند. همچنین جدا از چت‌ها و پیام‌های گروهی رمزگذاری‌شده، ارایه می‌شود.

واتس اپ

واتس اپ

قابلیت Newsletter واتس‌اپ به کاربران امکان کنترل کامل بر آنچه را که می‌بینند، می‌دهد. البته هنوز هیچ اشاره‌ای به حضور یا عدم حضور تبلیغات نشده است. همزمان هیچ نشانه‌ای از توصیه‌های مبتنی بر الگوریتم (مانند اکسپلور اینستاگرام) در این ویژگی وجود ندارد.

کاربران می‌توانند محتوای کانالی را که انتخاب می‌کنند، به ترتیب زمان ببینند. همچنین به نظر می‌رسد که Newsletter از دسته‌بندی پشتیبانی می‌کند و به کاربران WhatsApp اجازه می‌دهد تا با جستجوی شناسه در این پیام‌رسان، به خبرنامه‌ها بپیوندند.

خبرنامه واتس اپ هنوز در مراحل اولیه توسعه است و در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن برای آزمایش کنندگان بتا وجود ندارد. برخی بر این باورند که رونق قابلیتی چون خبرنامه شروع به کاهش کرده است، هنوز هم علاقه زیادی وجود دارد و واتس اپ تنها پلتفرمی نیست که به تازگی به آن اعتقاد پیدا کرده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید خبرنامه واتس اپ مانند کانال تلگرام عمل کند؟

قابلیت کانال اینستاگرام رسما معرفی شد: کپی از کانال تلگرام

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)