حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حضور مدیاتک در MWC 2023 با تراشه دیمنسیتی جدید و دیگر محصولات

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مدیاتک

کنگره جهانی موبایل شاید دیگر جایگاهی برای رونمایی از بهترین پرچمدارهای اندرویدی نباشد اما همچنان یکی از محافل بسیار جذاب برای دوستداران فناوری خواهد بود. در همین راستا به تازگی حضور مدیاتک در MWC 2023 با تراشه دیمنسیتی جدید و دیگر محصولات تایید شده است.

مدیاتک در MWC 2023

مدیاتک تایید کرده است که در MWC 2023 فناوری و نوآوری‌های مختلفی را معرفی خواهد نمود. این رویداد از ۸ تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

در میان رونمایی‌های جدید، اعضای جدیدی از تراشه‌های سری Dimensity و Helio رونمایی خواهد شد. سری دیمنسیتی شامل تراشه‌های مجهز به ارتباط 5G مدیاتک محسوب می شود. انتظار داریم که محصولات جدید شامل بهبودهایی در بخش اتصالات، چند رسانه‌ای، پردازش تصویر، هوش مصنوعی و موارد دیگر باشند.

همچنین شایعات به احتمال عرضه یک عضو از سری دیمنسیتی ۹۰۰۰ و یک عضو از دیمنسیتی ۷۰۰۰ اشاره دارند. معرفی یکی از تراشه‌های مقرون‌به‌صرفه از برند Helio نیز مورد نظر است.

تراشه Dimensity 9200 نماینده جدید و پیشرفته این شرکت خواهد بود که بر روی گوشی‌های پرچمدار قرار خواهد گرفت.

جدا از این، مدیاتک تراشه Dimensity 7200 را نیز در رویداد MWC رونمایی خواهد کرد. این تراشه برای میان‌رده‌های خوش‌مشخصات استفاده خواهد شد.

به جز تراشه‌های سری دیمنسیتی، تراشه Helio G36 برای گوشی‌های ارزان که دوست دارند تجربه حداقلی بازی کردن را ارائه بدهند هم ارائه خواهد شد.

Mediatek Filogic

Mediatek Filogic

در میان رونمایی‌های مختلف از تراشه‌های جدید، این شرکت همچنین از تراشه‌های Filogic جدید برای اتصال بهبود یافته در محصولاتی مانند روترها، تلویزیون‌های هوشمند، دستگاه‌های پخش، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و موارد دیگر رونمایی خواهد کرد. رویداد MWC همچنین محلی خواهد بود که این شرکت مجموعه جدیدی از محصولات با استانداردهای Wi-Fi 7 و همچنین استانداردهای قدیمی‌تر اما در عین حال توانمند 6E و 6 را به نمایش بگذارد.

علاوه بر این، پلتفرم جدید Genio شامل چیپست‌های پیشرفته، متوسط و مقرون به صرفه می‌شود که محصولات مختلف خانه هوشمند و دستگاه‌های IoT را تامین می‌کنند. این شامل لوازم خانگی هوشمند و تلویزیون های هوشمند می شود. در همین حال، چیپ‌ست‌های Kompanio عملکرد بالا و عمر باتری خوب را برای کروم‌بوک‌ها در قیمت‌های مختلف ارائه می‌کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر رویداد مدیاتک در MWC 2023 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)