حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل لرزشگیر دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ را ببینید + ویدیو

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ، مشکلات

دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ یکی از بهترین تلاش‌های این برند کره‌ای است. به خصوص در بخش لرزشگیر دوربین پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. اما به نظر می‌رسد مشکلی در لرزشگیر دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا وجود دارد.

مشکل لرزشگیر دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا

دستگاه‌های جدید اغلب دارای اشکالاتی هستند که قبل از عرضه به بازار، مشخص نمی‌شوند. تنها زمانی که بسیاری از کاربران شروع به استفاده از آن می کنند، این مسائل آشکار می شود.

همانطور که گفتیم، قرار است Galaxy S23 Ultra لرزشگیر ویدیویی عالی داشته باشد اما باگ‌ی وجود دارد. این باگ مانع از کارکرد سیستم لرزشگیر به شکل مورد نظر می شود. ویدیوی ضبط‌شده روی دستگاه به‌طور قابل‌توجهی تثبیت‌کننده ضعیف‌تری نسبت به قبل دارد و در نتیجه فیلم لرزان ایجاد می‌شود.

این مشکل در هنگام گرفتن عکس نیز قابل مشاهده است اما در حالت پرتره دیده نمی شود. گاهی اوقات، کاملاً برعکس است و لرزشگیر در فیلم خوب به نظر می‌رسد اما در حالت عکس نه. به نظر می‌رسد بازنشانی تنظیمات دوربین همه چیز را بهبود می‌بخشد، اما وقتی برنامه دوربین را ببندید و دوباره باز کنید، مشکل دوباره ظاهر می‌شود.

برای درک این مشکل، ویدیوهای زیر را ببینید:

 

 

دستگاه مورد بحث ضربه نخورده‌اند، بنابراین تصور نمی‌شود آسیب فیزیکی در اینجا مشکل باشد. در حقیقت همه علائم به یک اشکال نرم افزار دوربین اشاره می کنند. کاربر همچنین احساس می‌کند که وقتی دوربین باز می‌شود و مشکل واقع می‌گردد، دستگاه داغ‌تر می‌شود.

در حال حاضر نمی‌توان اظهار نظر رسمی کرد و باید منتظر ماند و دید که گستردگی این مشکل چقدر بوده و اگر خیلی گسترده‌است، راه حل سامسونگ چه خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)