حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو C55 شیائومی ۳ اسفند ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | پوکو

به تازگی Poco به صورت رسمی تایید کرد که پوکو C55 شیائومی ۳ اسفند ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد. پوکو سی ۵۵ در حقیقت یک موبایل جدید نیست. یک نمونه ری‌برند شده از Redmi 12C خواهد بود که برای بازارهند عرضه می‌شود.

پوکو C55 شیائومی

سه شنبه هفته آینده Poco گوشی اقتصادی جدید خود را در هند رونمایی خواهد کرد. پوستر رسمی این دستگاه طراحی آن را نشان می‌دهد. تاریخ و ساعت رویداد نیز روی آن درج شده است.

پوکو C55

پوکو C55

همانطور که تصویر بالا نشان می دهد، Poco C55 دارای یک قاب پشتی با طرح چرم است که جزیره دوربین بسیاز بزرگی دارد. جزیره‌ای که عرض گوشی را در بر می‌گیرد و البته برای پوکو چیز عجیبی هم نیست.

دو دوربین، یک فلاش LED و یک حسگر اثرانگشت درون این جزیره دوربین قرار می‌گیرد. همچنین لوگوی پوکو همینجا جای گرفته است. اینجا رنگ سبر را می‌بینیم اما ممکن است انتخاب رنگ‌های بیشتری وجود داشته باشد، به خصوص رنگ زرد نمادین این برند.

پوکو هنوز جزئیاتی از مشخصات Poco C55 ارائه نکرده، اما همانطور که گفتیم به احتمال زیاد این دستگاه همان Redmi 12C است. در این صورت، این گوشی باید چیپست مدیاتک Helio G85، نمایشگر با پنل LDC در اندازه 6.71 اینچی HD+ و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه سود.

پوکو Poco C55 دارای حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی روی قاب پشتی دستگاه با یک دوربین عمق سنج همراه می شود. همچنین یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو و درون ناچ قطره طور قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ Poco C55 برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

اینطور که مشخصه ظاهرا برند پوکو نسبت به ردمی داره جهانی تر میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)