حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان کامنت کردن GIF زیر پست اینستاگرام محیا شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام بسیار فعالانه در حال توسعه دادن خود است و با قابلیت‌های جدید سعی می‌کند ضمن حفظ پایگاه کاربر، آن را گسترش هم بدهد. امروز صبح بود که درباره قابلیت کانال اینستاگرام برای شما نوشتیم. قابلیت مفیدی که از تلگرام الهام گرفته است. به تازگی اما امکان کامنت کردن GIF زیر پست اینستاگرام ارائه می‌شود.

کامنت GIF اینستاگرام

شاید بدانید که فیس بوک به کاربران امکان کامنت کردن تصویر متحرک یا Gif را زیر پست‌ها را می‌دهد. اینستاگرام که دیگر شبکه اجتماعی تحت تملک متا (شرکا مالک فیس‌بوک) است اما فقط به شما اجازه می داد که با متن یا ایموجی کامنت بگذارید. این موضوع تغییر کرده و حالا در اینستاگرام هم می‌توانید تصویر متحرک را کامنت کنید.

به نظر می‌رسد با ارائه این قابلیت، اینستاگرام از کاربران می خواهد که در قسمت نظرات کمی سرزنده تر باشند.

اگر به مانند تصویر بالا در اینستاگرام خود گزینه GIF را کنار کادر کامنت نمی‌بینید، این قابلیت برای شما در دسترس نیست اما به زودی عرضه خواهد شد. البته این قابلیت در پاسخ به استوری موجود است.

با تپ‌کردن روی آیکون GIF تعدادی تصویر متحرک از پیش تعریف شده و یک نوار جستجو برای شما نمایش داده می شود.

در نوار جستجو، می توانید یک کلمه کلیدی را برای پیدا کردن GIF خاص تایپ کنید. یا، می‌توانید به سادگی روی یکی از گیف‌های پیشنهادی ضربه بزنید.

نظر شما چیست؟ این قابلیت برای شما جذاب است؟ به نظر می‌رسد که این قابلیت همکاری بین Giphy و متا باشد. اگر قبل از فیلترشدن اینستاگرام در ایران بود، احتمالا در دسترسی به این بخش مشکل داشتیم اما حالا که کل اینستاگرام فیلتر است و برای دسترسی به آن باید فیلترشکن روشن شود پس دیگر مشکلی وجود ندارد، زیبا نیست؟!

قابلیت کانال اینستاگرام رسما معرفی شد: کپی از کانال تلگرام

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)