حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A04 سامسونگ ارائه شد: به همراه OneUI 5.0

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۳، سامسونگ

تعدادی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ اخیراً جدیدترین به‌روزرسانی OneUI را دریافت کرده‌اند، این آپدیت جدید مبتنی بر اندروید ۱۳ است. گلکسی A04 یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه است که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد. هم اکنون آپدیت اندروید ۱۳ برای گلکسی A04 سامسونگ عرضه شده است. خریداران با دریافت این به روزرسانی انتظار تجربه کاربری بهتری را دارند. این آپدیت، رابط کاربری OneUI 5 را به همراه دارد و ویژگی های سیزدهمین نسخه اندروید را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A04 هم اکنون در قزاقستان عرضه شده است

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A04 سامسونگ با بیلد نامبر A045FXXU1BWB1 ارائه شده است. این به روزرسانی هم اکنون تنها برای کاربران کشور قزاقستان در دسترس است. اما انتظار داریم که در هفته های آینده کاربران سایر نقاط نیز به این به روزرسانی دسترسی داشته باشند. سامسونگ معمولا با سرعت زیادی آپدیت ها را به صورت جهانی عرضه می‌کند. بنابراین کاربران، مدت زیادی را انتظار نخواهند کشید.

Galaxy A04

وان یوآی ۵.۰ آخرین نسخه از رابط کاربری سامسونگ است. این رابط کاربری بر روی سیزدهمین نسخه اندروید توسعه یافته است. One UI 5.0 ویژگی و پیشرفت های جدیدی را به همراه داشته و کار با آن نیز آسان تر خواهد بود. در ادامه به چند پیشرفت مهم اشاره می‌کنیم که کاربران گلکسی A04 سامسونگ می‌توانند پس از نصب آپدیت اندروید ۱۳ و OneUI 5.0 از آن ها لذت ببرند.

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، زبان طراحی اصلاح شده در OneUI 5.0 یکی از قابل توجه ترین تغییرات است. با زیبایی شناسی بیشتر و جسورانه هم اکنون طراحی جدید، پیچیده تر و مدرن تر است. رابط کاربری به طور کلی بهبود یافته است و انیمیشن ها روان تر کار می‌کنند. به لطف بهینه سازی عملکرد OneUI 5.0، کاربران Galaxy A04 می توانند عملکرد سریع تری را تجربه کنند. همچنین گفته می‌شود که با نصب این نسخه از رابط کاربری سامسونگ، بازدهی باتری و پرفورمنس گوشی شما افزایش خواهد یافت.

گلکسی A04 سامسونگ رسما معرفی شد: دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۵ اینچی

 

نظر شما چیست؟ آیا تجربه استفاده از رابط کاربری OneUI 5.0 را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

آپدیت دادن و ساپورت سامسونگ بی رقیب و فوق العادست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی