حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان سامسونگ Galaxy A04 Core در بنچمارک Geekbech رصد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی‌های اقتصادی Galaxy A0n برای رده قیمتی آغازین محصولات سامسونگ در نظر گرفته می‌شوند‌. البته مدل‌های اقتصادی‌تر آن با پسوند Core در دسترس هستند. به نظر می رسد که احتمالا اولین عضو از سری Galaxy An4 سامسونگ باید گلکسی A04 Core باشد. امروز گوشی ارزان سامسونگ Galaxy A04 Core در بنچمارک Geekbech رصد شده است. بیاید نگاهی به دانسته‌های خود درباره این گوشی هوشمند اقتصادی داشته باشیم.

گلکسی A04 Core سامسونگ

سامسونگ آبان سال گذشته از Galaxy A03 Core رونمایی کرد و انتظار می‌رود که به زودی Galaxy A04 Core را معرفی کند. این دستگاه به تازگی و با مشخصات کلیدی خود در Geekbench رصد شده است.

بنچمارک Geekbench گلکسی A04 Core

بنچمارک Geekbench گلکسی A04 Core

گلکسی A04 Core با کد مدل عددی SM-A042F ارائه خواهد شد. در بخش نرم افزار سیستم عامل اندروید 12 (احتمالاً Go Edition) را اجرا می‌کند و دارای 3 گیگابایت حافظه رم است. با این حال، ممکن است انتخاب‌های بیشتری برای رم وجود داشته باشد که هنوز تایید نشده اند.

گلکسی A04 Core در پایگاه داده بنچمارک با تراشه MT6765V/CB مدیاتک (احتمالاً Helio P35) فهرست شده است که با گزارش‌های قبلی مبنی بر داشتن Exynos 850 در این گوشی هوشمند در تضاد است.

لیست Geekbench هیچ مشخصات دیگری از Galaxy A04 Core را فاش نمی کند، اما به لطف رندرهایی که قبلاً فاش شده بود، می دانیم که این تلفن هوشمند تفاوت چندانی با Galaxy A03 Core ندارد. این گوشی صفحه نمایش بزرگی با ناچ قطره‌طور دارد و دارای یک دوربین تکی در پشت خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید ارزان سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)