حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و تراشه Meizu 20 Pro مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | میزو

پرچمدار سال ۲۰۲۳ میزو که به مناسبت ۲۰ سالگی این برند عرضه خواهد شد، میزو ۲۰ پرو نام دارد. طبق چینش قابل پیش‌بینی اکثر پرچمدارهای اندرویدی سال ۲۰۲۳، برخی انتظارات از آن کاملا واضح است. با این حال امشب طراحی و تراشه Meizu 20 Pro مشخص شد. برخی از این اطلاعات تایید رسمی و برخی رندر غیررسمی است.

طراحی و تراشه Meizu 20 Pro

هفته گذشته تصویری منتسب به میزو ۲۰ پرو منتشر شد که طراحی متفاوتی را نشان می‌داد. با این حال به تازگی رندری منتشر شده که ادعا می‌کند طراحی این پرچمدار کاملا متفاوت با چیزی است که در گزارش قبلی دیدیم.

طراحی مورد ادعای گزارش جدید را در تصویر بالا می‌بینید. طراحی که مشابه به گلکسی اس ۲۳ مدل پایه و پلاس است. این طراحی همچنین با لو رفتن قاب منتسب به میزو ۲۰ پرو تایید می‌شود.

از آنجایی که Meizu در حال آماده شدن برای عرضه سری Meizu 20 در بهار ۱۴۰۲ است، اکنون تاییدیه رسمی از این برند دریافت کرده ایم که موضوع بدیهی را تایید می‌کند.

با انتشار تیزر رسمی میزو، مشخص شد که پرچمدار ۲۰۲۳ این شرکت از جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 2 استفاده خواهد کرد. این تراشه با حافظه رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه است.

هنوز مشخص نیست که طراحی نهایی پرچمدار میزو کدام است اما چیزی که حتی بدون تایید رسمی این شرکت هم قابل تایید بود، استفاده از تراشه پرچمدار کوالکام و حضور فناوری‌های پیشرفته حافظه رم و حافظه داخلی است.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار جدید اندرویدی میزو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)