حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دسته بازی نوکیا پیش از معرفی رسمی لو رفت: Nokia Game Controller 5000GC

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، نوکیا

دسته بازی نوکیا پیش از رونمایی رسمی و فروش لو رفته است. نام این محصول Nokia Game Controller 5000GC است و اولین کنترلر بازی با برند نوکیا خواهد بود. این محصول قبل از عرضه توسط StreamView در وب سایت رسمی آن رصد شد. StreamView دارای مجوز استفاده از برند نوکیا است.

دسته بازی نوکیا

دسته بازی Nokia GC5000 با اولویت ارگونومی طراحی شده است و چسبندگی بهتری در حین بازی فراهم می کند. با 14 ساعت عمر باتری، راحتی بیشتری را برای استفاده طولانی مدت ارائه می دهد. باتری این دسته نوکیا را می توان در عرض دو ساعت از طریق USB-C به طور کامل شارژ کرد.

کنترلر بازی Nokia Gaming Controller 5000 را می توان با تلویزیون های اندروید، دستگاه های استریم مجهز به اندروید و تلفن های هوشمند اندروید استفاده کرد. از Google Assistant پشتیبانی می کند تا به کاربر کمک کند به راحتی بازی ها را جستجو کرده و در منوها جابه‌جا شود.

دسته Nokia GC5000 با بازخورد لمسی برای تجربه بازی واقعی‌تر ارائه می شود. همچنین ژیروسکوپ شش محوره را برای کنترل بصری و تغییر جهت سریع ارائه می دهد.

در حال حاضر StreamView هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا زمان انتشار دسته Nokia GC5000 ارائه نکرده است. از دیگر ویژگی‌های GC5000 می توان به اتصال بلوتوث 5.0، دکمه Hey Google و میکروفون اشاره کرد. ظرفیت باتری 650 میلی آمپر ساعت و جعبه آن شامل یک آداپتور USB است.

طبق شنیده‌ها، این دسته بازی نوکیا معادل 57 دلار قیمت خواهد داشت. نظر شما درباره این کنترلر بازی نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

جالبه، خریدار داره اینجور چیزا؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)