حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ را تماشا کنید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ، مقاومت

پرچمدار پریمیوم سال ۲۰۲۳ سامسونگ را می‌توان گلکسی اس ۲۳ اولترا دانست. البته هنوز عضو جدید خانواده گلکسی Z Fold برای این سال رونمایی نشده است. اگر دوست دارید بدانید که مقاومت Galaxy S23 Ultra در مقابل تست‌های مختلف چطور است، این پست برای شماست. در ادامه تست مقاومت گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ را با هم تماشا کنیم.

تست مقاومت گلکسی اس ۲۳ اولترا

تست مقاومت گلکسی اس ۲۳ اولترا

تست مقاومت گلکسی اس ۲۳ اولترا

سامسونگ برای مقاومت بیشتر یکی از مهم‌ترین و آسیب‌پذیرترین بخش‌های یک موبایل یعنی نمایشگرش، تلاش داشته تا با همکاری کورنینگ خروجی بهتری را برای گلکسی S23 Ultra ارائه کند. شیشه محافظ نمایشگر گلکسی اس ۲۳ اولترا از نوع گوریلا گلس ویکتوس ۲ است.

 

 

در تست JRE یکی از آیتم‌های بررسی مقاومت یک گوشی را می‌توان بررسی میزان خش‌پذیر بودن آن دانست. همانطور که در ویدیو زیر خواهید دید، حداقل با این معیار سنجش شاهد هیچگونه پیشرفتی در مقاومت در برابر خراشیدگی شیشه محافظ نمایشگر نیستیم.

همانند اکثر شیشه‌های مقاوم این دستگاه نیز در برابر سطح خراشنده ۶ اولین خراشیدگی‌های سطحی و در برابر سطح خراشنده ۷ خراشیدگی‌های عمیق برمی‌دارد.

در مقابل شعله اما پیکسل‌های نمایشگر ریکاوری شده و پس از حذف شدن منبع گرما دوباره روشن خواهند شد.

در نهایت دربرابر خم شدن هم یکی از مقاوم‌ترین محصولات موبایلی است. با انعطاف حداقلی در برابر فشار وارده، گلکسی اس ۲۳ اولترا از خم شدن یا شکستن خودداری می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که میزان مقاومت یک موبایل در خرید شما چقدر تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)