حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از میزو ۲۰ پرو لو رفت، پرچمدار ۲۰ سالگی Meizu

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | میزو

برند چینی Meizu مدتی یکی از نام‌های شناخته شده بازار بود که فروش بدی هم نداشت. با این حال مدتی هست که از آن خبری نیست. به تازگی تصویری از میزو ۲۰ پرو لو رفته و به ما نگاهی به پرچمدار ۲۰ سالگی Meizu می‌دهد.

میزو ۲۰ پرو

میزو ۲۰ پرو

میزو ۲۰ پرو

برند میزو پرچم‌دار سری ۲۰ خود را اواخر بهار ۱۴۰۲ عرضه می‌کند و ما بالاخره یک تصویر واقعی داریم که میزو ۲۰ پرو را نشان می‌دهد. این تصویر قسمت پشتی دستگاه را نشان می دهد که دارای قاب پشتی با لبه‌های خمیده و یک جزیره دوربین برجسته با حداقل سه ماژول دوربین قابل مشاهده است.

قسمت بالای جزیره دوربین دارای یک نوشته درباره سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی با اندازه ۱ اینچی است که احتمالاً سونی IMX989 است. همان حسگری که در Xiaomi 12S Ultra و Xiaomi 13 Pro نیز استفاده شده است.

همچنین می‌توانیم یک نوار مشکی قاب توجه مستطیلی را در امتداد پایین جزیره دوربین ببینیم، اگرچه هیچ اطلاعاتی در مورد آنچه در زیر آن پنهان شده وجود ندارد.

تنها اطلاعات قبلی برای سری Meizu 20 یک لیست Geekbench است که نشان می دهد Meizu 20 استاندارد به چیپست Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد. همچنین می‌توانیم انتظار همین چیپست را در نسخه Pro داشته باشیم.

برند Meizu در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ بیست ساله می شود و سری Meizu 20 هم با آن معرفی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ طراحی خاص این محصول را می‌پسندید؟ منتظر رونمایی آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)