حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X8a با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی، مدیاتک Helio G88 و اندروید ۱۲ رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

میان رده جدید Honor X8a به تازگی معرفی شده و مشخصات جذابی را کنار هم آورده، هر چند متاسفانه سیستم عامل آن اندروید ۱۲ است. آنر X8a با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی و مدیاتک Helio G88 نیز همراه خواهد بود.

آنر X8a

در بخش نمایشگر انتخاب Honor برای گوشی میان‌رده اقتصادی جدیدش یک پنل LCD در اندازه 6.7 اینچ و رزلوشن FHD+ است که رفرش‌ریت 90 هرتزی دارد. هر چند شاید پنل LCD خیلی برای‌تان جذاب نباشد اما حاشیه نمایشگر بسیار کم آن وسوسه برانگیز ظاهر می‌شود.

این گوشی به چیپست هلیو جی 88 مدیاتک در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی غیر قابل ارتقا، مجهز شده است. این چیپست مدیاتک حدود یک سال و نیم پیش معرفی شده است.

آنر X8a

آنر X8a

در قسمت پشتی یک دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی با f/1.9 و فوکوس خودکار در کنار یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در سوراخ نمایشگر وجود دارد. متاسفانه درباره حسگر تصویر دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی آن اطلاعات دقیقی ارائه نشده است.

بخش نرم افزار توسط رابط کاربری اختصاصی آنر به نام Magic UI 6.1 مدیریت می شود اما متاسفانه مبتنی بر اندروید 12 است در حالی که باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند.

قیمت آنر X8a چقدر است؟

گوشی Honor X8a در ۳ رنگ مشکی نیمه شب، نقره ای تیتانیوم و دریاچه ای فیروزه ای عرضه می شود. این گوشی برای مدل ۶ گیگابایت حافظه رم ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در بریتانیا 220 پوند قیمت خواهد داشت.

نظر شما درباره گوشی جدید Honor چیست؟ آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)