حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیبرد ۸۱ پرو وان پلاس رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

رویداد جدید وان پلاس محصولات متنوعی را به بازار جهانی عرضه کرد. وان پلاس 11R در کنار وان پلاس ۱۱ و البته اولین تبلت وان پلاس که OnePlus Pad نام دارد. مدتی درباره کیبرد وان پلاس هم اخباری می‌خواندیم و حالا این محصول رسما معرفی شده است. کیبرد ۸۱ پرو وان پلاس با طرای خاص مکانیکی و رنگ‌بندی ویژه عرضه می‌شود.

کیبرد ۸۱ پرو وان پلاس

محصولی که با نام OnePlus Featuring Keyboard 81 Pro معرفی شده، اولین دستگاه در برند OnePlus Featuring است. این برند یک «پلتفرم هم‌آفرینی» جدید بوده که در این مورد OnePlus را با سازنده کیبورد محبوب Keychron همکار می‌کند.

کیبرد ۸۱ پرو OnePlus Featuring شباهت زیادی به صفحه کلید مکانیکی Keychron Q1 Pro دارد. درست حدس زدید، نام آن به دلیل داشتن ۸۱ کلید و طرح بندی ایالات متحده است. پنل RGB داخلی وجود دارد، در حالی که بدنه آن آلومینیومی با ماشینکاری CNC است.

این صفحه کلید دارای بلوتوث ۵.۱ داخلی است اما می توان آن را از طریق پورت USB-C نیز متصل کرد. یک باتری 4000 میلی آمپری در داخل آن وجود دارد که با روشن بودن RGB در کمترین سطح روشنایی تا 100 ساعت یا حدود ۴ روز دوام می آورد.

این کیبرد را با دو نوع سوئیچ ارائه می شود. مدل ضربه‌ای تر “Winter Bonfire” و مدل خطی “Summer Breeze”. درپوش های “Winter Bonfire” از پلاستیک PBT ساخته شده اند، در حالی که در کلیدهای “Summer Breeze” از چیزی استفاده می شود که OnePlus آن را “Marble-mallow” می نامد.

این صفحه‌کلید وان پلاس دارای طرح‌بندی به سبک لپ‌تاپ است و صفحه کلید عددی ندارد. کلیدها قابل تعویض هستند و می‌توانید سوئیچ‌ها را بدون نیاز به لحیم‌کردن آن‌ها تعویض کنید.

چیزی که صفحه کلید وان پلاس 81 پرو را منحصربه‌فرد می‌کند، یک کلید اسلایدر-طور برای حالت سکوت و عادی در پشت است که و کلید چرخشی که می‌توان آن را برای فعال کردن ویژگی‌های مختلف سفارشی کرد.

همچنین از پایه آن می‌توان به شکلی استفاده کرد که کیبرد را به صورت ایستاده و با اشغال کردن فضای بسیار کمتری از میز، کنار گذاشت.

کیبرد OnePlus Featuring از ۲ ماه دیگر به فروش می رسد. وان پلاس هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است، اما کیبردی که مشابه آن است 199 دلار قیمت دارد.

نظر شما درباره این کیبرد وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)