حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید Status یا وضعیت واتس اپ با قابلیت‌های جدید منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

پیام‌رسان واتس اپ تلاش می‌کند تا با آپدیت‌های بیشتر بتواند کاربران فعلی خود را راضی نگاه داشته و پایگاه آن‌ها را گسترش دهد. قابلیت Status چیزی‌است که برای مثال، رقبایی چون تلگرام از آن بی‌بهره‌اند. این قابلیت سال ۲۰۱۷ و در پاسخ به قابلیت استوری اینستاگرام و اسنپ‌چت اضافه شد. به تازگی آپدیت جدید Status یا وضعیت واتس اپ با قابلیت‌های جدید منتشر شده است.

آپدیت وضعیت واتس اپ

یکی از موارد کلیدی اضافه شده، قابلیتی به نام “وضعیت صوتی” است.

این قابلیت به شما امکان انتشار یادداشت های صوتی تا 30 ثانیه را به عنوان Status می دهد. این شرکت آن را راهی شخصی‌تر برای تعامل با مخاطبین‌تان می‌داند، به‌ویژه اگر به جای تایپ کردن یا ایجاد ویدیو، تصمیم بگیرید که فقط صحبت کنید.

یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های کلیدی Status واتس اپ، قابلیتی به نام «انتخاب مخاطب خصوصی» است.

این قابلیت به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید چه کسی می‌تواند وضعیت (Status) شما را مشاهده کند. به این صورت که به شما اجازه می‌دهد برای هر به‌روزرسانی وضعیتی که انجام می‌دهید، مخاطبان خود را انتخاب کنید و کنترل و راحتی بیشتری نسبت به تنظیمات حریم خصوصی فعلی ارائه می‌دهد.

واتس اپ

واتس اپ

قابلیت بعدی “واکنش نشان دادن به وضعیت (Status) دیگر کاربران با اموجی” است.

اگر بیشتر اهل اموجی هستید، واتس‌اپ Status Reactions را نیز معرفی کرده است که «راهی سریع و آسان برای پاسخگویی به به‌روزرسانی‌های وضعیت دوستان یا مخاطبین نزدیکتان است». این قابلیت به شما امکان می دهد به جای استفاده از ابزارهای دیگر مانند متن، پیام صوتی و استیکرها، به سادگی با کشیدن انگشت روی صفحه وضعیت مخاطب مورد نظر و ضربه زدن روی یکی از هشت ایموجی، به آن واکنش نشان دهید. چیزی شبیه به آن‌چه که در استوری اینستاگرام وجود دارد.

حلقه دور عکس پروفایل مخاطب دارای وضعیت (Status) جدید” هم یک ویژگی جدید برای واتس‌اپ است.

مانند اینستاگرام، وقتی یکی از کاربران شما استاتوس جدید واتس‌اپ منتشر کند یک حلقه دور عکس پروفایل آن نمایش داده خواهد شد.

و در نهایت می‌رسیم به “پیش نمایش لینک به اشتراک گذاشته شده در استاتوس واتس اپ“.

حالا پیش‌نمایش لینکی که آن را در وضعیت واتس اپ خود پست می‌کنید، به مخاطبین شما و قبل از کلیک کردن نشان داده می‌شود تا ایده بهتری از چیستی آن داشته باشند.

برخی از این قابلیت‌ها قبلا در نسخه آزمایشی وجود داشته است. مجموعه این ویژگی‌های جدید استاتوس واتس اپ به زودی برای دسته‌ای از کاربران و سپس برای همه آن‌ها ارائه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که این به‌روزرسانی‌ها در Status واتس‌اپ می‌توانند مفید باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)