حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات واتس اپ به زودی در بخش استاتوس ها نمایش داده می شود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ هم اکنون ۱.۵ میلیارد کاربر فعال دارد که آن را تبدیل به یک بهشت برای تبلیغات‌چی ها می کند! فیس بوک این سرویس را خیلی پیش از ۱ میلیارد کاربره شدن خرید و آن را کاملا رایگان کرد. حتما به یاد دارید که واتس اپ زمانی رایگان نبود و باید سالی ۱ دلار برای آن می پرداختید. حالا به نظر می رسد با رفتن موسس واتس اپ از این شرکت که حالا تحت تملک فیس بوک است، قرار است پای تبلیغات به آن باز شود. گفته می شود تبلیغات واتس اپ به زودی در بخش استاتوس ها نمایش داده می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یک هفته پیش بود که خبر رسید استیکر واتس اپ بالاخره رسما ارایه شد و این خبر خوبی است. مدتی هست که درباره تبلیغات در واتس اپ صحبت می شود اما هنوز اقدام عملی (!)‌ از آن ها دیده نشده است. به گزارش The Economic Times معاون واتس اپ آقای Chris Daniels در رویدادی در دهلی نو عنوان کرده است که تبلیغات در واتس اپ “حالت کسب درآمد اولیه برای این شرکت” را دارد و همچنین “فرصتی برای کسب و کارها در جهت رسیدن به مردم است” خواهد بود.

ویژگی استاتوس واتس اپ همانند استوری اسنپ چت است که فیس بوک آن را در حقیقت دزدید و ابتدا به اینستاگرام برد، سپس در واتس اپ و فیس بوک نیز ارایه شد. در استاتوس واتس اپ داده های که شما منتشر می کنید به صورت رمزنگاری شده تا ۲۴ ساعت در معرض دید مخاطبین شما است. از آن جا که این بخش خیلی محبوب شده است، فیس بوک به فکر ارایه تبلیغات در این بخش پیام رسان واتس اپ افتاده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این راه کاربران واتس اپ را با ریزش مواجه کند؟ سال ۲۰۱۶ وقتی که واتس اپ با خریده شدن توسط فیس بوک رایگان شد، این شرکت عنوان کرد که “شما هنوز هم می توانید بر روی ارتباطات کاملا بدون تبلیغات حساب کنید” اما گویا زمانه عوض شده است! به هر حال ما از فیس بوک انتظار ارایه خدمات خیریه نداریم اما شاید همان روال پرداخت حق اشتراک ماهانه و بدون تبلیغات برای برخی کاربران انتخاب بهتری باشد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

واتساپ به نظرم جذاب ترین و بهترین پیام رسانه در عین سادگی و سرعت حداقل واسه من!
امیدوارم با تبلیغات خرابش نکنن من یکی که حاضرم ماهی یک دلار یا بیشتر هم بدم اما از جذابیت چیزی که الان هست کم نشه!.

از طرفی اضافه شدن تبلیغات، واتساپ رو از حالت کم مصرف در میاره و همین تبلیغات کلی حجم مصرف خواهد کرد

خیلی ازش استفاده نمی کنم

BeFair

مخاطبین من می ذارم استاتوس ولی من خیلی پیگیرش نیستم

siavash-t

??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)