حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ادعای ایلان ماسک درباره نجات توییتر از ورشکستگی و سایر مشکلات دیگر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

ایلان ماسک، مرد پر حاشیه دنیای تکنولوژی، مدتی است که به صندلی ریاست توییتر تکیه کرده و همزمان با بروز مشکلات اقتصادی در سطح جهان، برنامه‌های مهمی برای مدیریت این پلتفرم ارائه کرده است. در این میان ادعای ایلان ماسک درباره نجات توییتر از ورشکستگی و سایر مشکلات دیگر قابل توجه است. با ترنجی همراه شوید.

ادعای ایلان ماسک درباره نجات توییتر با راه‌ حل‌های مدیریتی هوشمندانه…!

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر که هنوز یکی از ثروتمندترین مردان جهان است، اخیرا ادعا کرده است که خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر توسط وی، به موقع بوده است. زیرا این کار، پلتفرم اجتماعی مذکور را از ورشکستگی نجات داده است. ماسک در پاسخ به توییتی از وال استریت ژورنال نوشته استکه ۳ ماه گذشته، دوره بسیار سختی بوده است، زیرا باید توییتر را از ورشکستگی نجات داده و در عین حال وظایف ضروری تسلا و اسپیس ایکس را نیز انجام می‌دادم و شخصا چنین مشکلاتی را برای کسی آرزو نمی‌کنم. توییتر هنوز چالش‌هایی دارد اما اگر به مدیریت آن ادامه دهیم، اکنون به نقطه متعادلی رسیده است و حمایت عمومی کاربران بسیار قابل قدردانی است.

ادعای ایلان ماسک درباره نجات توییتر

این که آیا این فقط یک پیام خودخواهانه است که برای تقویت دستاوردهای وی در توییتر طراحی شده است یا یک واقعیت مشروع، مشخص نیست. اما این مولتی میلیاردر ممکن است پس از اینکه هیئت منصفه کالیفرنیا، وی را در قبال ضررهایی که سهامداران تسلا متحمل شده‌اند مسئول بداند، این کار را انجام داده باشد. پس از انتشار توییتی مبنی بر اینکه وی در نظر دارد تسلا را با قیمت ۴۲۰ دلار به ازای هر سهم به صورت خصوصی واگذار کند، نارضایتی شدیدی میان سهام‌داران این شرکت ایجاد شد. این توییت در ابتدا در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و سهام تسلا را ۱۱ درصد افزایش داد و به ۳۸۷.۴۶ دلار رساند و یک ماه بعد وقتی مشخص شد که تامین مالی صورت نگرفته است، سهام این شرکت به ۲۶۳.۲۴ دلار سقوط کرد.

از زمان خرید توییتر، همه چیز برای ایلان ماسک تقریبا به راحتی پیش رفته است. او چندین بار نظر خود را در مورد برنامه خود برای فروش تیک‌های تایید حساب‌های رسمی در این پلتفرم تغییر داد و حتی اشاره کرد که اعلام ورشکستگی یکی گزینه‌‌های موجود برای توییتر خواهد بود. با این حال، ایلان ماسک در توییت بعدی گفت که تعداد کاربران روزانه توییتر و دقایق حضور کاربران در این پلتفرم هنوز هم عالی است. علی‌رغم صحبت درباره ورشکستگی، توییتر توانست اولین پرداخت سود ۱۲.۵ میلیارد دلاری بدهی قبلی را که ماسک برای تکمیل خرید توییتر وام گرفته بود، انجام دهد.

رکورد جدید ایلان ماسک ثبت شد؛ اولین فردی که ۲۰۰ میلیارد دلار از دست داده است

به گفته PhoneArena، احتمالا پرداخت به موقع این وام به ماسک اطمینان خاطر داده است که ادعای خود را ابراز کند. با این حال، ایلان ماسک شخصا روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. سال گذشته، او اولین کسی بود که ادعای مشکوک از دست دادن ۲۰۰ میلیارد دلار ثروت را در طول یک سال داشت. در طول سال گذشته، سهام تسلا ۳۷ درصد کاهش یافته است که بیشترین ضرر ممکن را به وی اختصاص داده است. نظر شما کاربران ترنجی درباره ادعای ایلان ماسک درباره نجات توییتر از ورشکستگی چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان