حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوش تاشو تکنو Phantom V Fold در ویدیویی دیده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تکنو، تماشا کنید، شایعات

در حالی که نزدیک به نیم دهه از عرضه اولین گوشی تاشو تجاری توسط برندهایی چون سامسونگ و هواوی می‌گذرد، اپل هنوز وارد این بازار نشده است. البته این سبب نمی‌شود که برندهای دیگر جویای نام هم دست روی دست بگذارند. چندی پیش درباره گوشی تاشو تکنو با هم صحبت کردیم. به تازگی گوش تاشو تکنو Phantom V Fold در ویدیویی دیده شده و اطلاعات جالبی را از جمله طراحی آن به ما می‌دهد.

گوش تاشو تکنو Phantom V Fold

همزمان با این‌که در گزارشی تصاویر زنده از گوشی تاشو تکنو با نام Tecno Phantom V Fold به بیرون درز کرد، اعلام شد که این دستگاه تاشو ۹ اسفند ۱۴۰۱ به صورت جهانی معرفی می شود. به هر حال شاید تکنو می‌خواهد MWC 2023 را با دست پر آغاز کند و تاریخ رونمایی شایعه شده در همین نمایشگاه است.

امروز یک ویدیوی جدید از این گوشی تاشو به بیرون درز کرده است که هر گونه شک و تردید در مورد طراحی را برطرف می کند. این ویدیو با برداشتن قاب مخصوص جلوگیری از لو رفتن طراحی دستگاه، نشان می دهد که این گوشی در رنگ کرم هم عرضه خواهد شد.

طراحی قاب پشتی تکنو فانتوم وی فولد

طراحی قاب پشتی تکنو فانتوم وی فولد

اولین گوشی تاشو Tecno ماژول دوربین دایره ای بزرگی روی پنل پشتی خواهد داشت که شامل دوربین سه گانه و فلاش LED است. انتظار می رود صفحه نمایش تاشو دارای یک سوراخ برای دوربین سلفی و در مرکز بالای سمت راست داشته باشد. یک صفحه نمایش کشیده هم در قسمت بیرونی دیده می شود.

 

ما همچنین نگاهی اجمالی به ظاهر سیستم عامل روی دستگاه داریم. علاوه بر این، همچنین تایید می‌کند که بلندگوها در لبه‌های بالا و پایین قرار دارد. اگرچه در این مرحله فقط یک حدس و گمان است، اما با توجه به ظاهر دکمه قفل، شاید بتواند به عنوان یک اسکنر اثر انگشت نیز عمل کند.

البته در این ویدیو دیدیم که دستگاه را خیلی با احتیاط باز و بسته می‌کرد. مشخص نیست که دلیل این کار چیست اما اینطور که پیداست بعید نیست که تکنو از این گوشی تاشو در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی کند.

شما منتظر این گوشی تاشو هستید؟

گوشی های تاشو هواوی در چین رتبه اول فروش را دارند

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)