حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های تاشو هواوی در چین رتبه اول فروش را دارند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

موسسه پایش بازارا IDC گزارش جدیدی را به اشتراک گذاشته که وضعیت بازار گوشی‌های هوشمند تاشو چین را بررسی کرد. بر اساس این آمار، گوشی های تاشو هواوی در چین رتبه اول فروش را دارند. البته این به صورت بررسی فروش تک مدل نبوده و مجموع فروش گوشی‌های تاشو مد نظر است.

بازار گوشی های تاشو چین

بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در چین و در سه ماهه چهارم 2022 بیش از 3 میلیون دستگاه فروش داشته است. این آمار نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی 118 درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین سهم کلی فروش گوشی های تاشو از بازار موبایل چین رشد داشته است. این سهم از 0.5 درصد در سال 2021 به 1.2 درصد در سال 2022 رسید. در این مدت، هواوی با 47.4 درصد از سهم بازار گوشی های تاشو رتبه اول را دارد. به این صورت یعنی از هر ۲ گوشی تاشو هوشمند فروخته شده در چین ۱ عدد با برند هواوی همراه بوده است.

گوشی‌های تاشو چین

گوشی‌های تاشو چین

هواوی به لطف تنوع در گوشی های تاشو از جمله دستگاه‌هایی مثل Pocket S، Mate Xs 2، P50 Pocket و حتی Mate X2 توانست چنین سهم بازار بالایی را به خود اختصاص دهد.

این در حالی است که سامسونگ با 16.5 درصد سهم بازار در جایگاه دوم بازار قرار گرفت. این برند با گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فولد 4، گلکسی دبلیو 23 و حتی گلکسی دبلیو 23 فلیپ فروش بسیار خوبی داشت.

در نهایت، یکی دیگر از برندهای چینی یعنی Oppo هم توانسته عملکرد جالب توجهی داشته باشد. این شرکت با سهم 13.8 درصدی از بازار به رتبه سوم پرفروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند تاشو بازار چین رسید. جالب اینجاست که این شرکت تنها با ۱ گوشی تاشو به نام Find N به این رتبه دست یافته است.

گزارش IDC همچنین اضافه کرد که شرکت‌هایی که فروش خوبی در این بخش داشته‌اند از هر دو نوع گوشی تاشو کوچک و بزرگ (فلیپ و فولد) در سبد محصولات خود داشته اند.

نظر شما درباره عملکرد برندهای مختلف در بازار گوشی‌های تاشو هوشمند چین چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)