حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری آنر ۹۰ شاید اواسط بهار ۱۴۰۲ با دوربین بهتر معرفی شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

آنر در حال آماده شدن برای رونمایی از پرچمدار سری Magic 5 در جریان MWC بارسلون است. ممکن است این شرکت به زودی پس از آن سری Honor 90 را روانه بازار کند که جانشین سری آنر ۸۰ می‌شود. یک منبع آگاه ادعا می‌کند که سری آنر ۹۰ شاید اواسط بهار ۱۴۰۲ با دوربین بهتر معرفی شود.

سری آنر ۹۰

از رونمایی سری Honor 80 که در نوامبر 2022 و در چین انجام شد زمان زیادی نمی‌گذرد. همچنین این سری هنوز عرضه جهانی هم نشده است. این سری شامل چندین گوشی هوشمند از جمله موارد زیر بود:

  1. ۱- آنر ۸۰
  2. ۲- آنر ۸۰ پرو
  3. ۳- آنر 80 SE
  4. ۴- آنر 80 GT
  5. ۵- آنر ۸۰ پرو با نمایشگر تخت

در حالی که این گوشی‌ها هنوز عمری ندارند، شایعه شده که Honor در حال کار بر روی نسل بعدی این مجموعه یعنی سری Honor 90 است.

Honor 90

Honor 90

یک منبع آگاه چینی در Weibo ادعا کرد که سری آنر 90 ممکن است تا اواسط بهار ۱۴۰۲ می در چین عرضه شود. او می‌گوید این سری از اشتباهات نسل قبلی خود درس می‌گیرد و با ارتقاهای کلیدی در بخش دوربین همراه خواهد بود.

گفته می شود گوشی های هوشمند Honor 90 دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) برای کاهش لرزش در تجربه بصری هستند. پردازش تصویر و توانایی فیلمبرداری نیز ممکن است ارتقا یابد.

علاوه بر این، نسل جدید با بلندگوهای دوگانه ارائه می شود. منبع گزارش همچنین پوستر افتتاحیه سری Honor 90 را به اشتراک گذاشته است که دو دایره با اندازه های متفاوت را نشان می دهد که ظاهراً از کاسه های قرمز رنگ تشکیل شده اند. این ممکن است به تجدید طراحی احتمالی اشاره کند.

همانطور که گفته شد، آنر در طول MWC 2023 از سری Magic 5 به صورت جهانی رونمایی خواهد کرد. ما باید شاهد سه گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 باشیم: مجیک 5 مدل پایه، مجیک 5 پرو رده بالاتر و نسخه برتر مجیک 5 پرستیژ. همچنین شایعه شده است که این شرکت در حال کار بر روی Magic 5 Lite است.

نظر شما چیست؟ منتظر سری آنر ۹۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)