حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام امکان ثبت نام بدون سیم کارت را فراهم کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

سال‌هاست که اپلیکیشن‌هایی مانند تلگرام و واتس‌اپ کاربران را ملزم به استفاده از سیم کارت و شماره تلفن برای ثبت نام در پیامرسان خود می‌کنند. اکنون، Telegram با آپدیت جدید برنامه پیامرسان خود، این الزام را کنار گذاشته و درعین‌حال برخی از گزینه‌های حفظ حریم خصوصی اضافی را برای همه کاربران ارائه کرده است.

ثبت نام بدون سیم کارت تلگرام

همه دستگاه‌های هوشمند موجود از سیم‌کارت استفاده نمی‌کنند؛ بنابراین، محدود کردن ثبت‌نام به دستگاه‌هایی که سیم‌کارت یا eSIM دارند، رفتار انحصارگرایانه‌ای به‌نظر می‌رسید. امروز، تلگرام از کاهش این محدودیت خبر داده و ثبت‌نام را برای هر کسی، حتی افرادی که شماره تلفن ندارند، امکان‌پذیر کرده است.

ازآنجایی‌که این فرآیند هنوز نیاز به تأیید دارد، تلگرام با Fragment همکاری کرده است. Fragment به کاربران این امکان را می‌دهد که یک شماره ناشناس برای ورود به تلگرام ایجاد کنند. این شماره برای شما خصوصی و انحصاری است، دقیقاً مانند سیم کارت.

با این قابلیت، تلگرام برخی از ویژگی‌های امنیتی گسترده‌تری را نیز اضافه کرده است. یکی از مواردی که ممکن است با آن آشنا باشد، تایمر حذف خودکار برای چت‌های خاص است. اکنون، تلگرام گزینه تنظیم یک تایمر خودکار را اضافه کرده است که همه چت‌ها را پس از مدت‌زمان مشخصی پاک می‌کند. پس از تنظیم تایمر، تمام چت‌های جدید یک شمارش معکوس خواهند داشت که توسط شما مشخص شده است. کاربران همچنین این گزینه را دارند که چت‌های قدیمی‌تر را نیز در تایمر حذف خودکار اضافه کنند.

ثبت نام بدون سیم کارت تلگرام

ثبت نام بدون سیم کارت تلگرام

برای کسانی که اغلب چت‌های گروهی بزرگ را انجام می‌دهند، تلگرام چند ویژگی را در تاپیک‌های پیام‌رسان خود به‌روز کرده است. اولین مورد ارتقای جدید “Topics 2.0” است که موضوعات گروه را در چندین رشته مرتب می‌کند و به صفحه چت بزرگ حس یک فروم را می‌دهد.

دومین ویژگی برای تنظیمات گروه، فیلتر جدید “Aggressive Anti-Spam” است. الگوریتم جدید تلگرام به‌جای تکیه‌بر گزینه‌های شخص ثالث برای مسدود کردن و گزارش هرزنامه‌ها، می‌تواند از پیام‌های هرزنامه بیشتری مراقبت کند تا از کاربران در چت‌های گروهی بیش از 200 عضوی که ثبت‌نام کرده‌اند محافظت کند. ادمین‌ها این توانایی را دارند که موارد مثبت کاذب را گزارش دهند، همان‌طور که اغلب ممکن است در مورد تاکتیک‌های قوی‌تر مطرح باشد.

درمجموع، ویژگی‌های جدید تلگرام احتمالاً برای بسیاری مفید خواهد بود. کاهش نیاز به سیم کارت به این معنی است که کاربران بیشتری می‌توانند در دستگاه‌های بیشتری به تلگرام دسترسی پیدا کنند.

نظر شما درباره ثبت نام بدون سیم کارت در تلگرام و سایر ویژگی‌های اضافه‌شده به آخرین نسخه از این پیامرسان محبوب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی