حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و طراحی گلکسی بوک ۳ سامسونگ پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، لپ‌تاپ

سامسونگ فردا رویداد Galaxy Unpacked را برگزار کرده و گوشی های پرچمدار سری گلکسی S23 را معرفی خواهد کرد. در کنار این تلفن های هوشمند، دستگاه های دیگری نیز رونمایی خواهند شد. یکی از این دستگاه ها، لپ تاپ گلکسی بوک ۳ است، که هم اکنون مشخصات و طراحی آن به بیرون درز کرده. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گلکسی بوک ۳ فردا و در کنار سری Galaxy S23 معرفی می‌شوند

تنها یک روز مانده به برگزاری رویداد Galaxy Unpacked، افشاگر اطلاعات یعنی، SnoopyTech، مشخصات و طراحی لپ تاپ گلکسی بوک ۳ را فاش کرده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این دستگاه ارتقا های زیادی را نسبت به نسل قبل تجربه کرده است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که Galaxy Book 3 دارای پورت های متنوعی خواهد بود.

Galaxy Book 3

در سمت چپ، یک پورت HDMI و همچنین درگاه های USB 3.2 و USB Type-C وجود دارد. پورت USB Type-A، درگاه کارت حافظه microSD و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری صدا، همگی در سمت راست این لپ تاپ قرار گرفته اند. کاربران این دستگاه می‌توانند از SSD دوم و کارت microSD (حداکثر تا ۲ ترابایت) برای افزایش میزان حافظه ذخیره سازی استفاده کنند‌.

نمایشگر این مدل اندازه ۱۵.۶ اینچی دارد. SnoopyTech ادعا می‌کند که سامسونگ برای این لپ تاپ به سراغ سیزدهمین نسل از پردازنده های اینتل خواهد رفت. در این لپ تاپ خبری از پردازنده Core i7 نیست و احتمالا تراشه Core i5 اینتل نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین کند. همان طور که در گزارشات گذشته برای شما نوشیم، انتظار می‌رود که سامسونگ در لپ تاپ های Galaxy Book 3 Pro ،Galaxy Book 3 Pro 360 و Galaxy Book 3 Ultra از پردازنده های قدرتمندتری استفاده کند.

Galaxy Book 3

وب‌سایت Gizmochina در آخرین گزارش خود اشاره می‌کند که لپ تاپ Galaxy Book 3 سامسونگ وزنی معادل ۱.۵۶ کیلوگرم خواهد داشت. همچنین انتظار داریم که این دستگاه دارای ضخامت ۱۵.۴ میلی متری باشد.

مشخصات گلکسی بوک ۳ پرو و گلکسی بوک ۳ اولترا پیش از رونمایی فاش شد

 

نظر شما درباره Galaxy Book 3 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی