حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل 4G گلکسی A14 سامسونگ با نمایشگر ۶۰ هرتز و تراشه مدیاتک در راه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ با معرفی رسمی Galaxy A14 فقط مدل 5G آن را عرضه کرد. این سبب ایجاد سوالی شد مبنی بر اینکه آیا این شرکت قصد عرضه مدل 4G یکی از ارزان‌ترین مدل‌های خانواده Galaxy A را ندارد؟ حالا در گزارش‌های جدید می‌شنویم که اینطور نیست. مدل 4G گلکسی A14 سامسونگ با نمایشگر ۶۰ هرتز و تراشه مدیاتک در راه است.

مدل 4G گلکسی A14

گلکسی A14 سامسونگ

گلکسی A14 سامسونگ

اولین گوشی هوشمند سامسونگ در سال 2023، گلکسی A14 5G بود. این دستگاه برای خرید در بازارها مختلف در دسترس است. سامسونگ به زودی مدل 4G گلکسی A14 را عرضه خواهد کرد. در حال حاضر تصاویر این دستگاه به همراه مشخصات آن به بیرون درز کرده است.

در گزارش جدید تصاویری از تمام رنگ های گلکسی A14 4G با شماره مدل عددی SM-A145F منتشر شده است. این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سبز و نقره‌ای عرضه می‌شود و ظاهری مشابه گلکسی A14 5G دارد. با این حال، تفاوت های جزئی در بافت قاب پشتی وجود دارد.

طبق مشخصات فاش شده، گلکسی A14 4G باریکتر از گلکسی A14 5G است. ظاهراً این گوشی تا پایان سال ۱۴۰۱ و در اروپا با برچسب قیمت اولیه 200 یورو (حدود 217 دلار) عرضه خواهد شد. این عجیب است چون مدل 5G هم همین قیمت را دارد.

گلکسی A14 5G سامسونگ رسما معرفی شد: ۲۰۰ دلار

گلکسی A14 مدل 4G ظاهرا دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی PLS LCD با وضوح Full HD+ و رفرش‌ریت 60 هرتز است. این دستگاه به پردازنده مدیاتک Helio G80، حافظ رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است. این گوشی همچنین دارای اسلات کارت microSD (تا 1 ترابایت) است. انتظار داریم رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را به صورت پیش‌فرض ارائه کند.

چیپست گیمینگ مدیاتک هلیو جی ۸۰ برای گوشی های ارزان رسما معرفی شد

در جلو، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.0 حضور دارد. مجموعه دوربین پشتی گلکسی A14 4G شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.4 و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

احتمالا یک باتری 5000 میلی آمپری دارد و توان 10 وات را برای شارژ شدن پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، GPS، Wi-Fi b/g/n/ac، بلوتوث 5.2، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. همچنین دارای بلندگوهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos و حسگر اثرانگشت در لبه کناری است.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)