حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر خودرو برقی شیائومی را ببینید: MS11

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | خودرو، شیائومی

برای شرکت های فناوری به طور فزاینده ای سخت شده است که بتوانند محصولات آینده خود را از لو رفتن دور نگاه دارند. تقریبا هر محصولی هفته‌ها یا حتی ماه‌ها قبل از عرضه لو می‌رود. به تازگی تصاویر خودرو برقی شیائومی لو رفته، خودرویی که احتمالا با نام Xiaomi MS11 شناخته می‌شود.

خودرو برقی شیائومی

هیچ کس واقعاً نمی داند که عبارت “MS” در نام این خودرو چیست. چیزی که البته می‌دانیم ظاهر خودرو است که در این رندرها مشخص می‌شود.

با بررسی عکس ها باید گفت که خودرو برقی شیائومی شبیه یک هاچ بک نیست. این یک خودروی الکتریکی سدان 5 در است. البته تا زمانی که تصویر رسمی از سوی شیائومی منتشر نشود، واقعاً نمی توانیم آن را تأیید کنیم، چرا که خودروی موجود در عکس تا حدی با BYD Seal، یکی دیگر از برندهای خودروهای برقی در چین، شباهت دارد.

خودروی موجود در عکس ها دارای سقف شیشه ای و رینگ و لاستیک های بزرگ است. لوگوی شیائومی در مرکز رینگ ها به وضوح دیده می شود. در بالای شیشه جلو چیزی قرار دارد. این شی احتمالا یک حسگر LiDAR خواهد بود.

همانطور که انتظار می‌رفت، به نظر نمی‌رسد که خودروی شیائومی طراحی منحصربه‌فردی نسبت به خودروهایی که قبلاً داریم، داشته باشد. این اولین وسیله نقلیه شیائومی است و این شرکت دوست ندارد از ابتدا با طراحی متفاوت آن را به خطر بیندازد. باید سراغ طرحی بروند که همه با آن آشنا باشند. تفاوت واقعی در عملکرد و البته ویژگی های خودرو خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این خودرو برقی شیائومی می‌تواند در بازار موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)