حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه پیش تولید اوپو فایند ایکس ۶ پرو را با دوربین بسیار بزرگش ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

دو هفته پیش بود که در ترنجی با هم قاب دوربین غول آسا Oppo Find X6 را در نمونه پیش تولید آن دیدیم. این بار یک تصویر واضح تر از نمونه پیش تولید اوپو فایند ایکس ۶ پرو را با دوربین بسیار بزرگش منتشر شده که دیدنش خالی از لطف نیست.

دوربین بسیار بزرگ اوپو فایند ایکس ۶ پرو

شاید زمانی یکی از بزرگترین جزیره‌های دوربین در دنیای موبایل را گلکسی اس ۲۰ اولترا می‌دانستیم. حالا و چند سال بعد باید که آن دستگاه در مقابل محصولات امروز یک دوربین کوچک دارد!

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، یک جزیره دوربین بسیار بزرگ و تقریبا هم عرض دستگاه در لبه بالایی قاب پشتی قرار دارد. با وجود این که تصویر کامل نیست اما می‌توان تخمین زد که حدود یک سوم از ارتفاع قاب پشتی این دستگاه را هم اشغال کرده است.

اوپو فایند ایکس ۶ پرو

اوپو فایند ایکس ۶ پرو

شاید بپرسید که چه مشخصات دوربینی قرار است در این قاب دوربین جای بگیرد. پیش از این گزارشی مشخصات دوربین مدل آینده OPPO Find X6 Pro را فاش کرد. طبق این گزارش، این دستگاه درمجموع به چهار لنز دوربین شامل سه لنز پشتی و یک لنز سلفی مجهز خواهد شد.

در ابتدا، ما یک سنسور 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 RGBW برای لنز سلفی دوربین داریم که دارای اندازه سنسور 1/2.74 اینچی، دیافراگم f/2.4 و فاصله کانونی 22.7 میلی‌متر است. لنز اصلی دوربین پشتی شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی با اندازه 1 اینچی، دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 23 میلی‌متر و پشتیبانی از OIS است.

همچنین لنز فوق‌عریض با سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی، دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی 14 میلی‌متر خواهد بود که با فوکوس خودکار همراه شده و بنابراین قابلیت عکاسی ماکرو نیز برای آن درنظر گرفته شده است.

لنز سوم یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 تله‌فوتو است که از OIS پشتیبانی می‌کند. اندازه سنسور 1/1.5 اینچی، دیافراگم f/2.6 و فاصله کانونی 64 میلی‌متری با زوم اپتیکال 2.5 برابری از دیگر مشخصات این لنز است.

قاب دوربین غول آسا Oppo Find X6 در نمونه پیش تولید آن تایید شد

براساس این اطلاعات، می‌توان قضاوت کرد که OPPO Find X6 Pro دارای ترکیب دوربین قدرتمندی با نتایج موردانتظار خواهد بود.

طبق شایعات، Find X6 Pro جدید از چیپست پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2 قدرت می‌گیرد. این تراشه مبتنی‌بر فرآیند تولید 4 نانومتری است و دارای یک هسته اصلی Cortex-X3 Super Core، دو هسته عملکردی Cortex-A715 و 2 هسته Cortex-A710 و 3 هسته کم‌مصرف Cortex-A510 می‌باشد.

نظر شما درباره این طراحی خاص از Oppo چیست؟ می‌پسندیدش؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)