حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب دوربین غول آسا Oppo Find X6 در نمونه پیش تولید آن تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

حدود ۴ هفته پیش بود که در ترنجی دیدیم رندر اوپو Find X6 طراحی متفاوت پنل پشتی گوشی پرچمدار این شرکت را نشان می‌دهد. آن رندر شامل یک قاب دوربین واقعا بزرگ بود. امروز اما قاب دوربین غول آسا Oppo Find X6 در نمونه پیش تولید آن تایید می شود.

قاب دوربین غول آسا Oppo Find X6

خانواده اوپو فایند ایکس 6 مدت زیادی است که در میان شایعات بوده و تاکنون مشخصات و رندرهای نسبتاً دقیقی از دستگاه ها دیده ایم، اما اکنون اولین تصاویر واقعی از نمونه پیش تولید اوپو Find X6 را داریم.

یک دستگاه نمونه پیش تولید از اوپو فایند ایکس ۶ رصد شده که به ما نگاهی اجمالی به طراحی آن می‌دهد و به نظر می‌رسد رندرها درست بوده‌اند. Find X6 دارای یک صفحه دولبه خمیده با یک سوراخ کوچک برای دوربین سلفی است.

تصویر منتسب به Oppo Find X6

تصویر منتسب به Oppo Find X6

قاب پشت آن یک جزیره دوربین مستطیل شکل عظیم را در خود جای داده است. جزیره دوربین آنقدر بزرگ است که وقتی گوشی را روی یک سطح صاف قرار می‌دهید، کج می‌ایستد.

بر اساس جدیدترین مشخصات فاش شده، اوپو Find X6 Pro یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور ۱ اینچی سونی IMX989 و فاصله کانونی معادل 23 میلی‌متر ارائه می‌کند. ما همچنین منتظر یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی (سونی IMX 890) و یک لنز تله فوتو با سنسور سونی IMX 766 یا IMX 890 هستیم که زوم اپتیکال 3 برابر را ارايه کند.

انتظار می رود اوپو Find X6 یک سونی IMX890 با رزلوشن 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و OIS را در کنار ماژول های 50 مگاپیکسلی فوق عریض و 50 مگاپیکسلی تله فوتو ارائه دهد. شایعه شده است که Find X6 Pro با اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می‌شود در حالی که Find X6 دارای چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ خواهد بود.

نظر شما چیست؟ این طراحی را می پنسدید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)