حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی احتمالی Honor Magic 5 Lite در رندرهایی لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، رندر

کمتر از ۱ ماه پیش برای شما نوشتیم یک گوشی ارزان 5G از آنر در راه است. این خبر به دلیل آن بود که آنر مجیک ۵ لایت رصد شد. اگر به این دستگاه علاقه‌مند هستید، طراحی احتمالی Honor Magic 5 Lite در رندرهایی لو رفته و می‌توانید نگاهی به آن داشته باشید.

رندرهای Honor Magic 5 Lite

آنر سری Magic 4 را اسفند سال گذشته در چین معرفی کرد. از آنجایی که اسفند امسال نزدیک است، آنر برای عرضه سری Magic 5 آماده می‌شود. در همین راستا به نظر می رسد که Honor Magic 5 Lite اولین دستگاه این خانواده خواهد بود که معرفی می‌شود.

پیش از این و از طریق لو رفتن در کنسول گوگل پلی، نگاه دقیق تری به مشخصات این گوشی داشتیم. اکنون، ما رندرهایی از این گوشی را داریم که Magic 5 Lite را به ما نشان می‌دهد.

همانطور که از رندرهای قبلی لو رفته دیده بودیم، یک تغییر طراحی ظریف در جزیره دوربین عقب وجود خواهد داشت. همانطور که تصاویر نشان می دهد، قسمت پشتی دارای یک دوربین سه گانه است.

گفته می شود که این مجموعه دوربین سه گانه دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در سمت جلو، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

با این وجود، جلوی دستگاه دارای یک پنل 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و رفرش‌ریت 120 هرتز است. همانطور که می بینید، Honor Magic 5 Lite از یک صفحه نمایش دولبه خمیده استفاده می کند که دارای یک سوراخ در مرکز لبه بالا است.

انتظار می‌رود این دستگاه در بخش سخت افزار دارای تراشه اسنپدراگون 695 باشد. این تراشه در آنر مجیک ۴ لایت هم استفاده شده بود. این پردازنده با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

علاوه بر این، Magic 5 Lite با رابط کاربری Magic UI 6.1 عرضه خواهد شد که مبتنی بر اندروید 12 است. اگر این صحیح باشد یک نکته منفی برای گوشی میان رده سال ۲۰۲۳ محسوب خواهد شد. انتظار می‌رود باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی انرژی دستگاه را تامین کند. در نهایت و با توجه به افشای مشخصات، این گوشی از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی اقتصادی جدید آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)