حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی ارزان 5G از آنر در راه است: Honor Magic 5 Lite 5G رصد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

به نظر می‌رسد که یک موبایل ارزان 5G از برند آنر به زودی معرفی خواهد شد. این تصور از آن‌جا بر می‌اید که Honor Magic 5 Lite 5G در کنسول گوگل پلی رصد شده است.

گوشی 5G ارزان Honor Magic 5 Lite 5G

آنر Magic 5 Lite 5G در کنسول Google Play با شماره مدل HNRMO-Q رصد شده است. انتظار می رود آنر مجیک ۵ لایت 5G به عنوان جانشین Magic 4 Lite که در اوایل امسال معرفی شد، وارد بازار شود. لیست گوگل پلی کنسول برخی از مشخصات کلیدی دستگاه را نشان می دهد.

Honor Magic 5 Lite 5G

Honor Magic 5 Lite 5G

تصویر رندر شده Honor Magic 5 Lite 5G در فهرست Play Console نشان می دهد که با یک بریدگی سوراخ در مرکز لبه بالا عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای لبه های خمیده و حاشیه های نازکی در اطراف صفحه نمایش است. این جالب است چون مدل قبلی دارای صفحه نمایش تخت بود.

در سمت راست گوشی دکمه پاور و تنظیم صدا وجود دارد. این لیست نشان می دهد که گوشی ارزان 5G آنر دارای رزلوشن صفحه نمایش 1080 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 480 پیکسل در هر اینچ مربع خواهد بود.

آنطور که در تصویر دیده می‌شود، Honor Magic 5 Lite 5G با تراشه SM6375 فهرست شده است. این اسم رمز مربوط به اسنپدراگون 695 است که در مجیک 4 لایت هم دیده شد. نسل قبل این گوشی اسنپدراگون ۶۸۰ را به همراه داشت.

اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام دارای شش هسته Cortex A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و دو هسته Cortex A78 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز است. این پردازنده با پردازنده گرافیکی Adreno 619 همراه خواهد شد. لیست Play Console نشان می دهد که Magic 5 Lite دارای 8 گیگابایت رم است و روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا می شود.

نظر شما درباره آنر مجیک ۵ لایت 5G احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

تشکر از آنر برای گوشی ارزان 5Gش که اصلا برام مهم هم نیست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)