حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک 4 لایت با اسنپدراگون 695 معرفی شد: همان Honor X30/X9 5G

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

درحالی‌که طرفداران آنر به معرفی Play 6T چشم دوخته بودند، این شرکت در سکوت خبری گوشی هوشمند Honor Magic 4 Lite را با تراشه اسنپدراگون 695 و نمایشگر 120 هرتزی در بازار چین معرفی کرد. آنر مجیک 4 لایت یک دستگاه جدید نیست، بلکه درواقع مدل تغییرنام‌یافته‌ی دو گوشی دیگر این برند یعنی Honor X30 و Honor X9 5G محسوب می‌شود.

آنر مجیک 4 لایت

با آن‌که قیمت Honor Magic 4 Lite هنوز معلوم نشده، اما رنگ‌های آن از هم‌اکنون مشخص شده‌اند. این گوشی هوشمند دارای سه رنگ آبی اقیانوسی، مشکی نیمه‌شب و نقره‌ای تیتانیوم می‌باشد. آنر مجیک 4 لایت درحال‌حاضر تنها در کشور فرانسه در دسترس بوده و هنوز هیچ خبر رسمی‌ای در مورد عرضه جهانی آن به بیرون درز پیدا نکرده است.

Honor Magic 4 Lite از طراحی مشابه با Honor X30 و Honor X9 5G بهره می‌برد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه‌نمایش 6.81 اینچی با سوراخ نمایشگر مرکزی به‌همراه حاشیه‌های باریک در بالا و کناره‌های خود است. بااین‌حال، هنوز یک چین در قسمت پایین نمایشگر وجود دارد که اندازه آن قابل‌توجه است. صفحه‌نمایش این گوشی همچنین به پنل IPS LCD با رفرش‌ریت 120 هرتز و وضوح +Full HD (1080×2388 پیکسل) مجهز شده است.

آنر مجیک 4 لایت

آنر مجیک 4 لایت

آنر Magic 4 Lite ماژول دوربین دایره‌ای در پنل پشتی خود همراه شده که میزبان لنز اصلی دوربین با سنسور 48 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو با سنسور 2 مگاپیکسلی و لنز عمق‌سنج با سنسور 2 مگاپیکسلی است. همچنین یک لنز سلفی با سنسور 16 مگاپیکسلی در قسمت جلویی دستگاه نیز وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد. این گوشی هوشمند از تراشه هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 695 بهره می‌برد. باتری آن نیز 4800 میلی‌آمپرساعتی بوده و از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

در اخبار مرتبط، Honor Play 6T قرار است امروز به‌صورت رسمی معرفی شود. این گوشی هوشمند به‌دلیل ضخامت 7.45 میلی‌متری و وزن 175 گرمی خود، به‌عنوان یک گوشی هوشمند باریک و سبک به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه همچنین با پنل LCD 6.7 اینچی 120 هرتزی با وضوح +FHD عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که Play 6T از تراشه اسنپدراگون 680 یا تراشه Dimensity 900/8100 استفاده کند. دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی نیز از دیگر مشخصات این دستگاه به‌شمار می‌رود.

نظر شما درباره طراحی و مشخصات داخلی آنر مجیک 4 لایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

comment image
یه برد دیگه برای دیمنسیتی ۸۱۰۰

Mahdi

چقدر خوبه این چیپ ، من که از عملکردش شگفت زده شدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی