حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی موتورولا Edge 40 Pro در رندرهایی دیده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

ماه گذشته بود که موتورولا X40 5G در چین معرفی شد. این شرکت جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود را با پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 معرفی کرد. انتظار می رود X40 5G به عنوان یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید در قالب Edge 40 Pro برای بازار جهانی عرضه شود. این شرکت ممکن است موتورولا اج 40 پرو را برای بازارهای جهانی در کنگره جهانی موبایل یا MWC 2023 معرفی کند. به تازگی طراحی موتورولا Edge 40 Pro در رندرهایی دیده شده است.

موتورولا Edge 40 Pro

همانطور که حدس می‌زنید این دستگاه احتمالا همان سخت افزار موجود در مدل چین خود را دارد. با توجه به رندرهای لو رفته این گوشی همان طراحی مشابه X40 5G را هم خواهد داشت.

موتورولا اج ۴۰ پرو یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند با جدیدترین تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 در بازار جهانی خواهد بود. انتظار می رود Moto Edge 40 Pro به زودی در بازارهای مختلف از جمله هند عرضه شود.

رندرهای لو رفته از نسخه جهانی نشان می دهد که این گوشی با دو رنگ مشکی و آبی ارائه می شود.

این گوشی دارای یک جزیره مربعی شکل کوچک در پشت برای دربرگیرندگی دوربین سه گانه و فلاش LED است. متن روی ماژول دوربین تایید می کند که این گوشی دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده که در X40 5G نیز همین دوربین حضور داشت. پنل پشتی در لبه‌ها خمیده است و لوگوی موتورولا در وسط آن قرار گرفته است.

در جلو دارای یک صفحه نمایش دولبه خمیده با سوراخی در مرکز لبه بالایی و برای دوربین سلفی است. حاشیه‌های بالا و پایین نیز بسیار کم هستند. دکمه های قفل و تنظیم حجم صدا نیز در لبه سمت راست قرار دارند. همچنین یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز وجود خواهد داشت.

از نظر مشخصات، انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح +FHD باشد. صفحه نمایش دارای رفرش‌ریت 165 هرتز و پوشش محافظ Gorilla Glass Victus خواهد بود.

همانطور که در بالا ذکر شد، Edge 40 Pro دارای پردازنده کولکام Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود. انتظار می رود این گوشی با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. نسخه چینی این گوشی دارای رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 4.0 است.

مشخصات دوربین سه گانه این دستگاه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین پرتره 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری است. برای سلفی، این گوشی دارای دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی خواهد بود.

برای تامین انرژی دارای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع 125 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند. بلندگوهای استریو و پورت USB Type-C در این دستگاه حضور خواهند داشت. وزن آن حدود 197 گرم و ابعاد 161.3 × 73.9 × 8.5 میلی متر است.

موتورولا Edge 40 Pro احتمالاً رابط کاربری MyUX 13 مبتنی بر اندروید 13 را عرضه خواهد کرد. بر اساس این گزارش نسخه 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی Edge 40 Pro دارای قیمتی معادل 850 یورو خواهد بود. این در حالی است که نمونه بازار چین برای این حافظه‌ها عدد بسیار بهتر ۵۷۳ دلاری را درخواست می‌کرد!

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید موتورولا هستید؟

موتورولا موتو ایکس ۴۰ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نمایشگر ۱۶۵ هرتز رسما معرفی شد: زیر ۵۰۰ دلار

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)