حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Edge 40 Pro به معرفی رسمی نزدیک شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار سری Edge 40 خود در بازار است. امروز و قبل از هر گونه اعلام رسمی، مدل رده بالای Edge 40 Pro این شرکت در یک وب سایت صدور گواهینامه مشاهده شده است. این یعنی موتورولا Edge 40 Pro به معرفی رسمی نزدیکتر می شود.

موتورولا Edge 40 Pro

دستگاه پرچمدار پریمیوم آتی این شرکت اخیراً در وب سایت TDRA گواهی دریافت کرده است. این لیست گواهینامه نام رسمی گوشی را تأیید و حتی شماره مدل XT2301-4 آن را نیز فاش می کند. همچنین انتظار می‌رود Edge 40 Pro مدل جدید Moto X40 باشد که گفته می‌شود به زودی در چین عرضه می‌شود. به عبارت دیگر، پایگاه داده TDRA همچنین به عرضه قریب الوقوع گوشی هوشمند جدید اشاره می کند.

قابل ذکر است که مدل X40 دارای شماره مدل XT2301 بوده و اساساً نشان می دهد که Edge 40 Pro یک مدل ری‌برند شده است. به غیر از لیست TDRA، این گوشی هوشمند در وب سایت EEC نیز تایید شده است. اما متأسفانه، هیچ کدام از این دو لیست جدید، جزئیات دقیق تری مانند مشخصات داخلی یا طراحی Edge 40 Pro را نشان نمی دهند. با این حال ما شایعات و گزارش های قبلی در مورد Moto X40 داریم.

انتظار می رود این گوشی به تراشه پرچمدار نسل بعدی کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شود. همراه شدن این تراشه با رم LPDDR5X نیز تایید شده است. شایعه شده که Edge 40 Pro دارای دوربین سه گانه روی قاب پشت است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی است. این دستگاه از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می‌کند و در جلوی آن از یک پنل OLED خمیده با نرخ رفرش ریت 165 هرتز استفاده خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار پریمیوم جدید موتورولا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)