حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل و رندر های جدید موتورولا Moto G13 فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

ماه گذشته تصاویر موتورولا جی ۱۳ منتشر شده بود. چندی پیش نیز رنگ بندی، میزان حافظه داخلی و قیمت این تلفن هوشمند فاش شد. این دستگاه تاکنون گواهینامه های متعددی را دریافت کرده است. این بدان معناست که زمان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده است. هم اکنون، Sudhanshu Ambhore، مشخصات کامل و رندر های جدید موتورولا Moto G13 را به اشتراک گذاشته است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

مشخصات کامل موتورولا Moto G13 لو رفت: تراشه مدیاتک و نمایشگر ۹۰ هرتزی 

موتورولا در جدیدترین گوشی خود به سراغ پانچ هول رفته است. حاشیه زیادی نیز در پایین صفحه نمایش Moto G13 مشاهده می‌شود. این دستگاه طراحی جعبه ای شکلی داشته و ماژول موجود در قاب پشتی آن به شکل یک مربع طراحی شده است. دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست فریم قرار گرفته اند. سنسور اثر انگشت نیز بر روی دکمه پاور قرار دارد. Motorola Moto G13 دارای استاندارد IP53 بوده؛ و در رنگ های خاکستری و سفید عرضه خواهد شد.

رندر Motorola Moto G13

موتورولا Moto G13 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ است. این نمایشگر رفرش ریت ۹۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیتی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. سه لنز در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. گفته می‌شود که دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن دو دوربین ۲ مگاپیکسلی (یکی برای عکاسی ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق صحنه) قرار خواهند گرفت. همچنین لازم به ذکر است که دوربین سلفی این گوشی وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این گوشی هوشمند نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه مدیاتک هلیو جی ۸۵ تأمین خواهد کرد. اطلاعات فاش شده اخیر، اشاره ای به حافظه رم و فضای ذخیره سازی نمی‌کند. اما گزارشات قبلی ادعا کرده اند که Motorola Moto G13 تنها در یک نسخه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. احتمالا این دستگاه به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده؛ و از شارژ سریع ۲۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود که گوشی آینده موتورولا در بخش نرم افزار، به سیزدهمین نسخه اندروید مجهز می‌شود. از دیگر مشخصات Motorola Moto G13 می‌توان به برخورداری از درگاه USB type-C، جک ۳.۵ میلی متری صدا، وای فای، بلوتوث و NFC اشاره کرد.

موتورولا Moto G200، موتو G71، موتو G51، موتو G41 و Moto G31، همگی رسماً معرفی شدند!

 

با توجه به آنکه شما هم اکنون از مشخصات کامل موتورولا Moto G13 اطلاع دارید، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی