حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس 23 اولترا در شرایط نوری ضعیف و بزرگنمایی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ

پس از افشای جعبه و قلم گلکسی اس 23 اولترا در روز گذشته، اکنون نمونه تصاویر این گوشی پرچمدار نیز به بیرون درز کرده است که عملکرد ظاهراً بهبودیافته دوربین آن در نور کم و زوم را نشان می‌دهد.

نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس 23 اولترا

سامسونگ Galaxy S23 Ultra روز گذشته اولین حضور زنده خود را در برابر دوربین داشت. پیش از معرفی رسمی این گوشی در تاریخ 1 فوریه/12 بهمن، این گوشی جعبه‌گشایی شده و طراحی آن به‌همراه قلم S Pen و رنگ‌بندی نمایان شد. حال اکنون، نمونه تصاویر دوربین اولترای آینده سامسونگ نیز فاش شده است که از بهبود کلی کیفیت دوربین این دستگاه حکایت دارد.

نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس 23 اولترا

نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس 23 اولترا

نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس 23 اولترا

درحالی‌که سنجش کیفیت عکس‌ها بدون مقایسه درکنار سایر گوشی‌های پرچمدار یا حتی گلکسی اس 22 اولترا سال گذشته دشوار است، اما نمونه‌های فاش‌شده از گلکسی اس 23 اولترا همچنان قابل‌قبول هستند. برای مثال، عکس‌های زیر نشان می‌دهند که Galaxy S23 Ultra در شرایط تقریباً تاریک چقدر خوب عمل می‌کند. مشخص نیست که آیا عکس روشن‌تر فقط با حالت شب گرفته شده است یا حالت عکس نجومی.

نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس 23 اولترا

بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که این مجموعه از تصاویر حالت شب را به‌طور خاص به‌نمایش بگذارد. درحالی‌که گلکسی اس 23 اولترا از سنسور نوع 1 اینچی مانند IMX989 به‌نفع استفاده از سنسور کوچک‌تر 1/1.3 اینچی 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 اجتناب می‌کند، به‌نظر می‌رسد پرچمدار سامسونگ همچنان عملکردی پیشرو در نور کم خواهد داشت.

علاوه‌بر نمونه‌های کم نور، عکس‌های زوم گرفته‌شده S23 Ultra نیز به بیرون درز کرده است. طبق گزارش‌ها، دو تصویر زیر در محدوده زوم 1x و 30x گرفته شده‌اند. عکس‌ 1x عالی به‌نظر می‌رسد که جای تعجب نیست، زیرا با لنز اختصاصی بدون زوم دیجیتال ثبت شده است. بااین‌حال، عکس 30 برابری نیز بسیار خوب به‌نظر می‌رسد، و Ice Universe آن را با کیفیتی برابر با زوم 20 برابری گلکسی اس 22 اولترا مقایسه می‌کند.

در هر صورت، پرچمداران سامسونگ با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، در طول زمان شاهد بهبودهای قابل‌توجهی در عملکرد دوربین هستند. به‌نظر می‌رسد دوربین‌های گلکسی اس 23 اولترا حتی در زمانی که نرم‌افزار آن در حالت پایه خود قرار دارد، عملکرد خوبی دارند.

دیدگاه شما پیرامون نمونه تصاویر دوربین گلکسی S23 اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی