حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه و S Pen گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تا کنون شایعات مختلفی درباره Galaxy S23 Ultra سامسونگ شنیده ایم و تقریبا تصویر کاملی از آن در ذهن‌مان وجود دارد. با این حال جعبه و S Pen گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ را ندیده بودیم که به لطف تصاویر تازه منتشر شده می‌توانیم پیش از معرفی رسمی دستگاه، آن ها را ببینیم.

جعبه و S Pen گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ

در حال حاضر یک فروشگاه به نام KM CELL Store در ماتاگالپا، نیکاراگوئه گلکسی S23 Ultra را برای خرید ارائه کرده است! این خرده فروش در صفحه فیس بوک خود تصاویر جعبه گلکسی اس ۲۳ اولترا را در رنگ‌بندی کامل منتشر نمود.

همانطور که انتظار داشتیم این دستگاه در ۴ رنگ مشکی، صورتی، بژ و سبز عرضه خواهد شد. این شرکن عنوان کرده که موجودی آن 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بوده و آماده تحویل فوری است. با این حال، در مورد قیمت چیزی نمی گوید.

جالب است که در تمام رنگ‌های گلکسی اس ۲۳ اولترا یک S Pen غیرهمرنگ بدنه را خواهیم داشت. به نظر می‌رسد همه رنگ ها یک S Pen مشکی را درون خود خواهند داشت اما سر قلم که از بیرون دیده می شود، با فریم دستگاه همرنگ است.

گزارش‌های مربوط به گلکسی اس 23 اولترا نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی دو لبه خمیده 2X Dynamic AMOLED است. وضوح Quad HD+، نرخ تازه‌سازی تا 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه نمایش را ارائه می‌کند. صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می شود.

گلکسی اس ۲۳ اولترا مجهز به نسخه خاص چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. ممکن است در سه مدل مانند 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه شود. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 45 وات و شارژ بی سیم 15 وات دارد.

پرچمدار ۲۰۲۳ سامسونگ با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه خواهد شد. برای عکس های سلفی دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی عرضه می شود. پنل پشتی دستگاه دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 سامسونگ، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و دوربین زوم پریسکوپ 10 مگاپیکسلی خواهد بود. گلکسی S23 Ultra مانند مدل قبلی خود دارای یک فضای اختصاصی برای قرار دادن S Pen خواهد بود.

نظر شما چیست؟ گلکسی اس ۲۳ اولترا برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)