حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی A24 سامسونگ لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چند ماه پیش بود که سامسونگ از گلکسی A23 5G برای بازار جهانی رونمایی کرد. چند گزارش نشان می دهد که این شرکت در حال حاضر روی سری گلکسی A24 کار می کند. در گزارشی جدید، رندرهای این دستگاه لو رفته است.

طراحی گلکسی A24

در این رندرها، رنگ مشکی گلکسی A24 نشان داده شده است. در قسمت جلویی دستگاه یک نمایشگر دارای بریدگی قطره طور وجود دارد که به نظر می رسد حسگر اثر انگشت روی لبه راست قرار دارد. یک اسلات سیم کارت در سمت چپ آن دیده می شود، در حالی که سمت راست دارای دکمه تنظیم صدا و کلید قفل است.

پنل پشتی Galaxy A24 دارای سه دوربین نه چندان برجسته، با فلاش LED است. به غیر از رنگ مشکی، در رنگ های دیگر مانند قرمز تیره، سبز روشن و نقره ای نیز عرضه خواهد شد.

مانند سری گلکسی A23، گلکسی A24 ممکن است در نسخه های 4G و 5G وارد بازار شود. به نظر می رسد رندرهای فاش شده متعلق به نسخه 4G دستگاه باشد. این دستگاه ممکن است با نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED به رزلوشن FHD+، چیپست Helio G99 و 4 گیگابایت رم عرضه شود. همچنین در بخش نرم افزار احتمالا سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری One UI از پیش نصب شده است.

گلکسی A24 سامسونگ با مدیاتک Helio G99 رصد شد

گلکسی A24 ممکن است دارای یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 5 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی یا 13 مگاپیکسلی باشد. همچنین ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی داشته باشد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه A24 وجود ندارد.

نظر شما درباره طراحی Galaxy A24 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)