حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشتراک کاملا بدون تبلیغات توییتر در دست توسعه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

توییتر در تلاش است تا درآمد خود را بهبود دهد. از جمله این تلاش‌ها می‌توان به اشتراک‌های مختلف ماهانه اشاره کرد. به تازگی ایلان ماسک اعلام کرده که اشتراک کاملا بدون تبلیغات توییتر در دست توسعه است. این اشتراک هزینه بیشتری خواهد داشت.

اشتراک کاملا بدون تبلیغات توییتر

توییتر در حال کار بر روی یک اشتراک آبی جدید و گران‌تر است که به کاربران امکان می‌دهد بدون دیدن هیچ تبلیغی از این پلتفرم استفاده کنند. یلان ماسک، مالک توییتر، بعد از ظهر شنبه در توییتی نوشت:

«تبلیغات در توییتر خیلی زیاد و خیلی بزرگ هستند. اقداماتی برای رسیدگی به هر دو در هفته‌های آینده انجام می‌شود.”

“همچنین، اشتراکی با قیمت بالاتر وجود خواهد داشت که امکان عدم نمایش هیچ تبلیغاتی را فراهم می کند.”

در ایالات متحده، اشتراک Twitter Blue در حال حاضر ۱۱ دلار در ماه هزینه دارد که کاربران مستقیماً از طریق برنامه توییتر iOS یا Android می‌توانند تهیه کنند. در وب یعنی جایی که کمیسیون 30 درصدی اپل و گوگل برای خریدهای درون برنامه ای اعمال نمی شود، هزینه این سرویس 8 دلار در ماه است.

از زمانی که توییتر شروع به اصلاح شرایط اشتراک در ماه نوامبر کرد، امکان مشاهده تبلیغات کمتر در تایم‌لاین توییتر شما یکی از نکات اصلی فروش بوده است که این شرکت به آن تکیه کرده است، اما حتی این ویژگی همچنان به عنوان “به زودی” در لیست ثبت نام این اشتراک نمایش می شود.

بر اساس برخی برآوردها، درآمد تبلیغات توییتر از زمان تصاحب شرکت ماسک در اکتبر به شدت کاهش یافته است. بر اساس گزارشی که اخیرا توسط The Information منتشر شده، یکی از مدیران ارشد توییتر سه شنبه گذشته به کارمندان گفته است که درآمد روزانه 40 درصد نسبت به روز مشابه در سال گذشته کاهش یافته است.

در یکی از اسلایدهای داخلی که توسط این رسانه مشاهده شد، توییتر این کاهش را به راه‌اندازی مجدد توییتر بلو نسبت داد. این راه اندازی مجدد به آن دلیل انجام شد که حساب‌های سودجوی تایید شده از ویژگی تأیید پولی برای جعل هویت برندها، افراد مشهور و سایر حساب‌های برجسته استفاده می‌کردند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید یک اشتراک گران‌تر برای تجربه کاملا بدون تبلیغات توییر می‌تواند خریدار داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)