حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ حق اختراع فناوری Lifelike Pixels برای نمایشگرهای OLED را به‌ثبت رساند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ، نمایشگر

تنها چند روز پیش از معرفی رسمی سری گلکسی اس 23، سامسونگ درخواست ثبت علامت تجاری برای فناوری نمایشگر جدیدی با نام Lifelike Pixels را صادر کرده است که در محصولات آینده این شرکت استفاده خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که بخش تولید پنل‌های نمایشگر این شرکت کره‌ای درحال بهبود فناوری پیشتاز OLED خود است.

فناوری Lifelike Pixels سامسونگ

به‌گزارش وب‌سایت GalaxyClub، کمپانی سامسونگ اخیرا در کره جنوبی برای ثبت یک حق اختراع جدید برای فناوری‌ای به نام «Pixels Lifelike» درخواست داده است. درحالی‌که ما دقیقاً نمی‌دانیم این فناوری چگونه کار خواهد کرد، مطمئناً می‌دانیم که در پنل‌های OLED آینده این شرکت استفاده خواهد شد و به نمایشگر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی راه خواهد یافت. بااین‌حال، ممکن است فناوری مذکور فقط به این دو دسته محصول محدود نشود و این شرکت درنهایت می‌تواند آن را به دستگاه‌های دیگر، ازجمله نمایشگرهای AR/VR، لپ‌تاپ‌ها و ساعت‌های هوشمند بیاورد.

این علامت تجاری در همان روزی ثبت شده که این شرکت برای علامت تجاری اصطلاح Flex Hybrid را ثبت کرده است. Flex Hybrid نوع جدیدی از نمایشگر سامسونگ است که به‌طور همزمان فناوری‌های تاشو و کشویی را فراهم می‌سازد. این نوع فناوری نیز برای لپ‌تاپ‌های آینده طراحی شده است که می‌توانند در اندازه‌های بسیار کوچک‌تر تا شوند. این شرکت همچنین سه نمایشگر دیگر را نمایش می‌دهد: Flex In & Out ،Flex Slidable Duet و Flex Slideable Solo.

فناوری Lifelike Pixels سامسونگ

فناوری Lifelike Pixels سامسونگ

اگر بخواهیم حدس بزنیم، Lifelike Pixel می‌تواند به‌نوعی با بهبود تولید رنگ ازطریق نمایشگر OLED مرتبط باشد. ما انتظار داریم که این ویژگی را در دستگاه‌های آینده شرکت کره‌ای مشاهده کنیم. همچنین می‌توان آن را در آینده برای سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نیز ارائه کرد.

نظر شما درباره فناوری جدید نمایشگر سامسونگ برای استفاده در پنل‌های OLED آینده این شرکت چیست؟ دیدگاه شما پیرامون سایر فناوری‌های ثبت‌شده در بخش نمایشگر توسط این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی