حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نمایشگر Flex Hybrid OLED تاشو + کشویی را رسما معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، نمایشگر

سامسونگ، تولیدکننده پیشرو نمایشگر OLED موبایل، به‌تازگی از جدیدترین محصول خود رونمایی کرده است: Flex Hybrid OLED. این یک پنل OLED است که برای دستگاه‌های آینده مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها طراحی شده است که به‌صورت همزمان عملکرد تاشو + کشویی را ارائه می‌دهند. درحقیقت این پنل را می‌توان از یک طرف تا کرده و از طرف دیگر کش داد و یک گوشی جمع‌وجور را به یک دستگاه بزرگ‌تر تبدیل کرد.

نمایشگر Flex Hybrid OLED سامسونگ

نمایشگر 10.5 اینچی Flex Hybrid OLED از سامسونگ دیسپلی دارای نسبت‌تصویر 4:3 است و می‌توان آن را از یک طرف باز کرد تا به یک نمایشگر 12.4 اینچی با نسبت‌تصویر 16:10 تبدیل شود. وقتی پنل کاملاً باز است، می‌تواند یک نمایشگر عالی برای تماشای فیلم‌هایی با رنگ‌های سیاه خالص، زاویه دید تقریباً عالی و روشنایی بالا باشد. سامسونگ این پنل OLED را در نمایشگاه CES 2023 در لاس‌وگاس، ایالات‌متحده آمریکا، که از تاریخ 5 ژانویه آغاز خواهد شد، به‌نمایش می‌گذارد.

نمایشگر Flex Hybrid OLED سامسونگ

نمایشگر Flex Hybrid OLED سامسونگ

سامسونگ دیسپلی همچنین دو پنل OLED دیگر را نیز به‌نمایش می‌گذارد که می‌توانند به‌صورت کشویی باز شوند. Flex Slidable Solo یک پنل 14 اینچی OLED است که با باز کردن از یک طرف می‌تواند به یک نمایشگر 17.3 اینچی تبدیل شود. Flex Slidable Duet نیز یک پنل OLED دیگر است که از دو طرف گسترش می‌یابد تا یک نمایشگر 14 اینچی را به یک صفحه‌نمایش 17.3 اینچی تبدیل کند. این پنل‌ها در سپتامبر 2022 در Intel Innovation 2022 به‌نمایش گذاشته شدند. اکنون، آن‌ها اولین حضور عمومی خود را در CES 2023 تجربه می‌کنند.

این پنل‌های OLED جدید ایجاد دستگاه‌های فشرده پیشرفته را امکان‌پذیر می‌سازند که همچنان می‌توانند نمایشگرهای بزرگ را در بدنه‌ای جمع‌وجور استفاده کرده و درصورت نیاز گوشی‌های موبایل را به دستگاه‌های حرفه‌ای مناسب تبدیل کنند. ما انتظار نداریم دستگاه‌هایی که از این نمایشگرها استفاده می‌کنند به این زودی‌ها معرفی شوند. شایعه شده است که سامسونگ MX (بخش موبایل سامسونگ) درحال توسعه تبلتی است که می‌تواند دو بار تا شود.

نظر شما درباره نمایشگرهای OLED جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی